یک گلکسی اس8 روشن دیگر مقابل دوربین، این بار از پهلو ببینید

0
2746
یک گلکسی اس8 روشن دیگر مقابل دوربین، این بار از پهلو ببینید

نزدیک به 10 روز تصویری از گلکسی اس8 روشن در حال کار برای اولین بار منتشر شد؛ این تقریبا همه چیزهایی که پیش از این در مورد طراحی دستگاه به آنها اشاره شده بود تأیید کرد و به نوعی تصویری واقعی از گلکسی اس8 ارائه کرد. امروز اما تصاویر تکمیلی دیگر از گلکسی اس8 در دسترس قرار گرفته که با جزئیات بیشتر اطلاعات تکمیلی‌تری از این مدل را ارائه می‌کند.

در این تصاویر به صورت مشخص جک 3.5 میلیمتری هدست مشخص است و ظاهرا سامسونگ این بار با جو اپل در زمینه حذف این پورت محبوب همراه نشده است. حضور پورت USB Type-C نیز در یکی از این عکس‌ها کاملا مشهود است.

Samsung-Galaxy-S8 Samsung-Galaxy-S8
Samsung-Galaxy-S8 Samsung-Galaxy-S8

آنچه تا به امروز در مورد خانواده S8 و S8 پلاس می‌دانیم گوشی کوچک‌تر را 5.8 اینچی و گوشی بزرگ‌تر را 6.2 اینچی و هر دو دارای پنل‌های QHD، سوپر امولد نشان می‌دهد. دوربین هر دو 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آنها 8 مگاپیکسلی است هر دو یا از نسخه 10 نانومتری Exynos یا Snapdragon 835 بهره برده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در آنها تقریبا حتمی است.

برای در دست گرفتن این دو گوشی باید 27 روز دیگر به انتظار نشست چرا که سامسونگ قرار است این دو مدل را در 29 مارچ جاری رونمایی کنند و حضور در بازار آنها نیز به 21 آوریل، (هفته اول اردیبهشت سال آینده) موکول شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ