گلکسی Book S لپ‌تاپ ویندوزی سامسونگ با Snapdragon 855

0
1827
گلکسی Book S لپ‌تاپ ویندوزی سامسونگ با Snapdragon 855

کامپیوترهای گلکسی بوک سامسونگ را در یک نگاه می‌توان پاسخ سامسونگ به سرفیس‌های مایکروسافت تلقی کرد و در چند سال گذشته و در ارائه مدل‌هایی مثل گلکسی بوک و گلکسی بوک 2 همواره مشخصات مناسب و طراحی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کردند. پاییز سال گذشته شرکت سامسونگ از مدلی به نام Galaxy Book 2 رونمایی کرد که مثل نسل قبلی یک دیوایس 1×2 با امکان اتصال کی‌بورد و تبدیل شدن به لپ‌تاپ بود که مهم‌ترین ویژگی آن به پردازنده پر توان و کم‌مصرف Snapdragon 850 آن تعلق داشت. شرکت سامسونگ امروز در کنار معرفی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از لپ‌تاپ تازه‌ای به نام گلکسی Book S رونمایی کرده که می‌توان آن را جانشیشن بوک 2 دانست با این تفاوت که این بار با یک لپ‌تاپ واقعی و نه یک دیوایس 1×2 روبرو هستیم. به بیان دیگر کی‌بورد گلکسی Book S جدید این بار به صورت چسبیده به بدنه و جدا نشدنی طراحی شده است.

معرفی گلکسی Note10‌ و +Note 10 از 949 دلار 1 شهریور در بازار

گلکسی Book S با یک صفحه‌نمایش 13.3 اینچی فول اچ‌دی لمسی همراه با پردازنده Snapdragon 855 و رم 8 گیگابایتی LPDDR4X و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از microSD تا 1 ترابایت دیگر ارائه می‌شود.

معرفی گلکسی Note10‌ و +Note 10 از 949 دلار 1 شهریور در بازار

توان باتری این مدل 42Whr است که با تکیه بر پردازنده موبایلی خود به گفته شرکت سازنده می‌تواند تا 23 ساعت توان مورد نظر دستگاه را تأمین کند. این دوام باتری حتی با احتساب شرایط آزمایشگاهی و متفاوت آن نسبت به دنیای واقعی، می‌تواند عملا به معنای تنها یک بار نیاز به شارژ در طی روز تلقی شود. این باتری از شارژ سریع Quick Charge 2.0 و Power Delivery 2.0 پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک S در مبحث ارتباطات بی‌سیم نیز قدرتمند ظاهر شده و به جز وای‌فای ac و بلوتوث 5، از اتصال LTE Cat.18 با سرعت بالا در دانلود و آپلود نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه البته وقتی پای ارتباطات سیمی به میان بیاید حرف چندانی برای گفتن ندارد چرا که تنها پورت سیمی در نظر گرفته شده برای آن یک پورت تکی USB-C است! این پورت برای شارژینگ نیز استفاده می‌شود.

معرفی گلکسی Note10‌ و +Note 10 از 949 دلار 1 شهریور در بازار

برای امنیت در این مدل از اسکنر اثر انگشت و قابلیت Windows Hello‌ استفاده شده که هر دو برای الترابوک‌های امروزی، قابلیت‌های استانداردی به شمار می‌روند.

گلکسی Book S با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم آنودایز شده ارائه شده و با 11.8 میلی‌متر ضخامت، تنها 960 گرم وزن دارد. در مبحث مولتی‌مدیایی نیز بوک S حرف‌های برای گفتن دارد چرا که اسپیکرهای آن از لیبل AKG و قابلیت دالبی آتموس بهره می‌برند.

معرفی گلکسی Note10‌ و +Note 10 از 949 دلار 1 شهریور در بازار

این نوت‌بوک از پاییز امسال در دو رنگ خاکستری و طلایی به برخی بازارها عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ