گلکسی S10 پلاس با دو دوربین سلفی می‌آید؟

0
3376
گلکسی S10 پلاس با دو دوربین سلفی می‌آید؟

سیمای گلکسی S10 گوشی پرچمدار آینده شرکت سامسونگ هر روز روشن و روشن‌تر می‌شود و هر بار اطلاعات تازه‌ و البته تأیید نشده‌ای از این گوشی و هم‌خانواده‌‌های آن (که ظاهرا بیش از یک مدل خواهد بود) به گوش می‌رسد. ظاهرا امسال به جز گلکسی S10 عادی باید منتظر دو S10 پلاس دیگر باشیم که البته هنوز تفکیک نامگذاری آنها مشخص نشده است. طبق این اطلاعات گلکسی S10 عادی که در حال حاضر با کد نام Beyond 0 شناخته می‌شود یک صفحه‌نمایش عادی 5.8 اینچی (بخوانید غیر خمیده) Super AMOLED و دو دوربین 12 مگاپیکسلی واید و تله در بخش پشتی دارد و به یک نکته جالب، ظاهرا سنسور اثر انگشت آن به سبک گوشی‌های قبلی سونی در کناره دستگاه قرار دارد.

S10 پلاس یعنی گوشی دوم (با کد نام Beyond 1) طبق این اطلاعات یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی خمیده Super AMOLED داشته و سنسور اثر انگشت آن نیز نیز شیشه صفحه‌نمایش جای می‌گیرد. پشت این مدل سه دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید،‌ یک دوربین 12 مگاپیسلی تله و یک دوربین 16 مگاپیکسلی فیکس‌فوکوس با میدان دید کاملا واید 120 درجه‌ای می‌شود. در جلوی این گوشی نیز دوربین سلفی تکی وجود خواهد داشت.

گلکسی S10 پلاس با دو دوربین سلفی می‌آید؟
گلکسی A8‌ پلاس

اما هیجان‌انگیز‌ترین مدل در این میان S10 پلاس دوم است که کد نام آن Beyond 2 است سایز صفحه‌نمایش خمیده Super AMOLED‌ را به 6.44 اینچ می‌رساند و در آن به جز سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و دوربین‌‌های سه‌گانه مشابه بخش پشتی، بر بالای صفحه‌‌نمایش نیز دو دوربین دارد. این اطلاعات به نقل از یک منبع معتبر کره‌ای یعنی The Bell نقل شده که Bell نیز منابع صنعتی را مبنای اطلاعات خود ذکر کرده است. در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین‌های دوگانه +S10 هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما ظاهرا با ترکیبی مشابه Galaxy A8 2018 که به قصد محو کردن پس‌زمینه تصاویر سلفی طراحی شده روبرو هستیم. سامسونگ ظاهرا سری S10 را ظاهرا در نمایشگاه MWC 2019 در بارسلون رونمائی می‌کند اما پاسخ برخی از سوالات در مورد این گوشی‌ها را احتمالا پس از معرفی Galaxy Note9 که دقیقا یک ماه دیگر در 9 آگوست (18 مرداد 1397) رونمائی می‌شود خواهیم دانست.

منبع

ارسال یک پاسخ