گلکسی S8 Mini با صفحه‌نمایش 5.3 اینچی می‌آید؟

0
2971
گلکسی S8 Mini با صفحه‌نمایش 5.3 اینچی می‌آید

از آخرین باری که سامسونگ یک گوشی پرچمدار خود را با پسوند مینی به بازار ارائه کرد مدت‌های زیادی می‌گذرد؛ گوشی‌های سری مینی سامسونگ که آخرین بار در S5 Mini خود را نشان دادند پس از دو نسل دوری ظاهر قرار است با آنچه اینک گلکسی S8 Mini نامیده می‌شود بازگشتی متفاوت را تجربه کنند. گوشی‌های سری مینی پرچمداران سامسونگ البته تنها نامی از پرچمداران را با خود داشته و تقریبا همیشه مشخصات بسیار پایین‌تری را ارائه می‌کردند این بار اما با گلگسی S8 Mini اوضاع قرار است متفاوت از گذشته باشد.

طقق اطلاعاتی که امروز منتشر شده گلکسی S8 Mini ظاهرا با یک صفحه‌نمایش 5.3 اینچی به همان فرم و ترکیب S8 و S8 پلاس اصلی با حاشیه‌های اندک بالا و پایین صفحه‌نمایش ارائه می‌شود که با وجود این سایز 5.3 اینچی در عمل هم‌اندازه یک گوشی 4.7 اینچی به نظر می‌رسد. نکته دیگر در مورد این گوشی اینکه، این مدل به جای اسنپ‌دراگون 835 قرار است با چیپ‌ست SD821 ارائه شود که با وجود آنکه قدرت کمتری نسبت به SD835 دارد اما همچنان پروسسور توانمندی ست و برخی شرکت‌ها مثل ال‌جی از آن در پرچمدارن امسال خود استفاده کرده‌اند.

در شایعات به این گوشی با حافظه 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره شده و هنوز مشخص نیست که این گوشی واقعا چه زمانی و با چه قیمتی به بازار ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ