روند ارائه اندروید6 برای گوشی‌های سامسونگ

0
2524
برنامه آپدیت گوشی‌های سامسونگ به اندروید 6

با حضور نکسوس‌های گوگل در بازار، روند ارائه نسخه ششم سیستم‌عامل اندروید برای دیگر شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون نیز کاملا تسریع شده است بسیاری از شرکت‌ها تا به امروز برنامه خود را برای ارائه از این نسخه از اندروید ارائه کرده‌اند اما در این میان شرکت سامسونگ تا به امروز اطلاعات کاملی را در این زمینه ارائه نکرده بود. امروز اما اطلاعات جدیدی از این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

اطلاعات جدیدا به دست آمده به نقل از PhoneArena است و در طی آن زمان ارائه آپدیت اندروید6 مارشمالو برای گوشی‌های مهم شرکت سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. البته نگفته پیداست که هنوز راهی برای تایید یا رد این اطلاعات وجود ندارد بنابراین نمی‌توان با اطمینان از زمان‌بندی ارائه شده در این خبر سخن گفت.

برنامه آپدیت گوشی‌های سامسونگ به اندروید6

طبق این اطلاعات نخستین گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید6 در لیست سامسونگ دو مدل Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 edge هستند که در دسامبر 2015 این آپدیت را دریافت خواهند کرد. آپدیت اندروید6 برای دو گوشی Galaxy S6 و Galalxy S6 edge  اندکی بعد و در ژانویه 2016 ارائه می‌شود و گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر همانند Note edge و Galaxy Note 4 یک ماه بعد از آن و در فوریه 2016 به این نسخه آپدیت می‌شوند.

برای گوشی‌های دیگر همانند Galaxy S5 و Galaxy Alpha همراه با سری Galaxy A و Galaxy E زمان دقیقی مشخص نشده است و با اینکه در برنامه آپدیت قرار دارند اما زمان دقیقی برای آپدیت آنها هنوز مشخص نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ