۴۸ ساعت مهلت تست گوشی‌ به‌خریداران هواوی‌ در ایران

0
2123
اطلاعات در مورد سیستم عامل جدید هواوی

شاید هواوی یکی از برندهای به نسبت تازه وارد در بازار ایران باشد، اما در طی مدت حضورش توانسته در دل هواداران جای باز کند و یکی از صدرنشینان در مارکت کشورمان لقب بگیرد؛ حال به نظر می‌رسد که با پیشرفت این برند چینی در دنیا که موفق به گرفتن جایگاه سوم نیز شده است، هواوی برای نخستین بار در کشورمان، از طرح ۴۸ ساعته کار با گوشی با عنوان تست درایو پرده برداشته است.

در این طرح جالب، کاربر می‌تواند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هواوی، درخواست دریافت یکی از گوشی‌های Mate7 یا P8 را بکند. بدین شکل که مبلغ اصلی گوشی را به صورت امانی به نمایندگی هواوی پرداخت کرده و یک گوشی تست برای مدت ۴۸ ساعت در اختیار وی قرار می‌گیرد. پس از آن، کاربر می‌تواند با خیالی آسوده گوشی را برده و در طی این مدت زمان، تجربه کار کردن با آن را از نزدیک و شرایط مختلف کسب کند. پس از آن وی دوباره به فروشگاه بازمی‌گردد، اگر یکی از این پرچم‌داران هواوی را پسندیده بود، فروشنده در عوض پول پرداختی، به او یک گوشی نو و پلمپ خواهد داد، اما اگر به هر دلیلی خریدار از داشتن گوشی منصرف شده بود، تمام پول خود را دریافت کرده و از فروشگاه خارج می‌شود؛ بدون آنکه ریالی هزینه اضافه بابت این ۴۸ ساعت تست گوشی‌ پرداخت کرده باشد.

تست گوشی‌ - تست درایو رایگان گوشی‌های هواوی در ایران

طرح تست گوشی‌ در حال حاضر، در ۶ فروشگاه در ۶ شهر تهران، مشهد، همدان، رشت، اصفهان و ارومیه برگزار می‌شود. نام و آدرس این فروشگاه‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تهران؛ فروشگاه چارسو هواوی؛ آدرس: تقاطع جمهوری و حافظ، مرکز خرید چارسو، طبقه همکف، B4 (تلفن: 66767231)
مشهد؛ فروشگاه دلتا همراه؛ آدرس: خیابان احمد آباد، نبش خیابان بهشت (تلفن: 38418180)
همدان؛ فروشگاه خانه موبایل همدان؛ آدرس: خیایان 13 خانه، جنب هتل بوعلی (تلفن: 38271657)
رشت؛ فروشگاه پاراتیزان؛ آدرس: چهارراه میکاییل، ابتدای خیابان مطهری، جنب داروخانه دکتر شعبانی (تلفن: 33333279)
اصفهان؛ فروشگاه سناتور؛ آدرس: میدان احمدآباد، خیابان بزرگمهر، جنب بانک صادرات (تلفن: 32283858)
ارومیه؛ فروشگاه آوا موبایل؛ آدرس: بلوار مدرس، روبروی بانک سرمایه، پلاک 108 (تلفن: 33470000)

تست گوشی‌ - تست درایو رایگان گوشی‌های هواوی در ایران

ارسال یک پاسخ