آبگرمکن ال‌جی کارایی فوق‌العاده، عملکرد سازگار با محیط‌ زیست

0
1705
آبگرمکن ال‌جی کارایی فوق‌العاده، عملکرد سازگار با محیط‌ زیست

ال‌جی الکترونیکس آبگرمکن پیشرفته و کم‌مصرف مجهز به پمپ حرارتی اینورتر خود را در CES 2021 رونمایی می‌کند. آبگرمکن ال‌جی برنده جایزه CES Innovation، از کمپرسور مشهور DUAL Inverter ال‌جی بهره می‌برد که باعث گرم شدن سریع و مؤثر آب‌شده و علاوه بر این میزان مصرف انرژی پایین‌تری داشته و هزینه جاری آن کمتر خواهد بود. همچنین این دستگاه هوشمند بادوام و بسیار کارآمد با اپلیکیشن LG ThinQ سازگار است و به‌راحتی هر جا که باشید می‌توانید آن را کنترل کنید.

آبگرمکن ال‌جی کارایی فوق‌العاده، عملکرد سازگار با محیط‌ زیست

کمپرسور DUAL Inverter ال‌جی برای افزایش دمای آب از گرمای میعان استفاده می‌کند که در فرآیند فشرده‌سازی و گردش مبرد تولید می‌شود. نتیجه نهایی، آبگرمکنی است که هزینه سالیانه مصرف انرژی آن می‌تواند تا 74 درصد کمتر از آبگرم‌کن‌های الکتریکی معمولی باشد. یک محصول جدید با دو ظرفیت 200 و 270 لیتری عرضه خواهد شد که توانسته‌اند رتبه انرژی چشمگیر +A و ++A را از آن خود کنند.برای کنترل هزینه‌های گرمایش آب، کمپرسور بسیار بادوام و مخزن آب این محصول گارانتی ۱۰ ساله دارند. سیستم کارآمد ال‌جی برای کاهش هزینه‌ مصرف الکتریسیته در کنار دو منبع گرمایشی داخلی خود (پمپ حرارتی و گرم‌کن) از هوا هم بهره می‌برد تا حتی در زمان پیک مصرف هم کاربران هرگز بدون آب گرم نمانند.

آبگرمکن ال‌جی موسوم به Inverter Heat Pump Water Heater به وای فای مجهز است و به‌راحتی می‌تواند به اپلیکیشن موبایل LG ThinQ متصل می‌شود که برای دستگاه‌های Android و iOS ارائه‌شده است. با استفاده از این اپلیکیشن صاحب‌خانه می‌تواند سیستم را از راه دور مدیریت و مانیتور کرده، پیام‌های یادآوری سرویس و نگهداری دوره‌ای را دریافت نموده و بدون نیاز به تماس با خدمات مشتریان برخی ایرادات سیستم را تشخیص دهد. کاربران همچنین می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای دمای آب را کنترل کرده و از قابلیت برنامه‌ریزی اپلیکیشن برای تعیین برنامه کاری و مدت‌زمان کار دستگاه استفاده کنند.

آبگرمکن ال‌جی کارایی فوق‌العاده، عملکرد سازگار با محیط‌ زیست

Lyu Jae-cheol رئیس شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی می‌گوید: «Inverter Heat Pump Water Heater جدید ال‌جی بازتاب تعهد ما برای ارائه محصولاتی با بالاترین کارایی است که تأثیر کمی بر هزینه انرژی مصرفی خانواده‌ها و کره زمین داشته باشند. ال‌جی همچنان به توسعه راه‌کارهای سازگار با محیط زیست ادامه می‌دهد تا زندگی روزانه را برای مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا آسان‌تر سازد.»

آبگرمکن ال‌جی که برنده جوایز طراحی فراوانی همچون iF Design و Red Dot و IDEA بوده، سبک طراحی مدرن با خطوطی نرم دارد و هم‌راستا با جدیدترین لوازم‌خانگی لوکس ال‌جی طراحی‌شده و نصب آن‌هم به‌سادگی بقیه محصولات این شرکت است. فروش Inverter Heat Pump Water Heater ال‌جی از سه‌ماهه نخست سال 2021 در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی آغاز خواهد شد و از 11 ژانویه هم در غرفه مجازی (http://Exhibition.LG.com) نمایشگاه CES 2021 قابل‌مشاهده است.

ارسال یک پاسخ