آرکاس با دو قلوهای 4G هلیوم فیل هوا کرد

0
2376
معرفی گوشی‌های جدید هلیوم آرکاس

شرکت اصالتا فرانسوی آرکاس پیش از آنکه در صنعت ساخت گوشی‌های اندرویدی وارد شود یکی از خوش‌نام‌ترین تولید‌کننده‌گان دستگا‌ه‌های پخش‌کننده همراه در هر دو کلاس صوتی و تصویری بود. این شرکت به تازگی از دو مدل گوشی اندرویدی خود با نام‌های Archos 55 Helium Plus و Archos 50 Helium Plus رونمایی کرد که ضمن دارا بودن مشخصات راضی‌کننده قیمتی رویایی دارند.

آرکاس 55 Helium Plus همانطور که از نام آن مشخص است یک نمونه 5.5 اینچی است که به وضوح 720p مجهز شده و باتری 2400 میلی آمپر ساعتی دارد. آرکاس 50 Helium Plus از سوی دیگر صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p داشته و باتری آن 2000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. جدا از این دو مورد، تمامی دیگر مشخصات این دو گوشی به یکدیگر شباهت دارد. هر دو دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی بوده و از چیپ‌ست MediaTek MT6735P حاوی 4 هسته 1 گیگاهرتزی و 64 بیتی ARM A53 بهره می‌برند. هر دو 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته و 1 گیگابایت رم دارند.

معرفی گوشی‌های جدید هلیوم آرکاس

پشتیبانی از دو سیم‌کارت با شبکه 4G LTE دیگر نکته جذاب در مورد این دو مدل است. ارائه با اندروید 5.1 را نیز به این معامله بیفزایید تا هرچه بیشتر به شیرینی آن افزوده شود. اما هنوز جذاب‌ترین نکته در مورد این دو گوشی را با شما در میان نگذاشته‌ایم چرا که این دو مدل در زمینه قیمت حتی بزرگان این کلاس را نیز به چالش فراخوانده‌‌اند. نسخه 5 اینچی Helium جدید آرکاس تنها 105 دلار و نسخه 5.5 اینچی آن تنها 139 دلار قیمت دارد! از این گذشته نسخه 5.5 اینچی دستگاه با یک کارت حافظه 16 گیگابایتی نیز ارائه می‌شود. این دو گوشی از ماه جولای در بازار عرضه خواهند شد.

منبع

ارسال یک پاسخ