آغاز نخستین تست‌های گلکسی S8 در ژانویه-مشخصات احتمالی

0
2768
اطلاعات در مورد سامسونگ گلکسی s8

با اینکه همگان انتظار دارند تا شرکت سامسونگ بر فائق آمدن بر حجم وسیع ضرر و زیان وارده از سوی Note7 پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S8 را زودتر از موعد معین هر ساله عرضه کند اما خود این شرکت ظاهرا نظر دیگری دارد. سامسونگ که هنوز به طور کامل علت مشکلات پیش آمده برای نوت7 را متوجه نشده در پی این است تا از ایمن بودن پرچمدار بعدی خود به طور کامل اطمینان حاصل کند و به همین علت شاید گلکسی S8 حتی دیرتر نیز به بازار عرضه شود.

اطلاعات جدید در این مورد به تحویل شدن پارت اول قطعات این گوشی به سامسونگ در ماه ژانویه اشاره دارد که در همین زمان این قطعات سرهم شده و نخستین تست‌ها روی دیوایس واقعی از این زمان آغاز می‌شود. در ماه فوریه طبق این گزارش حجم بیشتری از قطعات گلکسی S8 تحویل سامسونگ شده و بدین‌ترتیب شرایط برای تولید انبوده دستگاه در مارچ آغاز می‌شود که زمینه‌ساز معرفی و حضور در بازار این گوشی در ماه آوریل خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز از این گوشی به دست آمده و البته هنوز هیچ راهی برای تایید یا رد آنها وجود ندارد گلکسی S8 (حداقل در نسخه عادی و غیر خمیده آن) دارای پنل 5.1 اینچی QHD خواهد بود که 90 درصد از فضای روی گوشی را در بر می‌گیرد. این گوشی مانند نوت7 از سنسور چشم برخوردار است و دو دوربین در بخش پشتی آن (احتمالا 12 یا 13 مگاپیکسلی) به چشم خواهد خورد. نوع کاربری این دوربین‌ها البته هنوز مشخص نیست و شاید مانند نمونه‌هایی از HTC یا ZTE برای تعیین عمق میدان یا مانند LG با دو میدان دید متفاوت به کار گرفته شوند یا حتی مانند هواوی یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید باشند هرچند احتمال به کارگیری گزینه‌های دوم و سوم تا حدودی بعید به نظر می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ