هواوی میت ایکس هنوز آماده ارائه به بازار نیست!

0
1330
هواوی میت ایکس هنوز آماده ارائه به بازار نیست!

از ارائه رسمی هواوی Mate X در نمایشگاه MWC 2019 حالا نزدیک به 5 ماه می‌‌گذرد؛ این گوشی تاشو با اینکه برخلاف رقیب خود Galaxy Fold در معرض تست‌های ویرانگر بلاگرها قرار نگرفت و رسوایی فراگیری را رقم نزد اما هنوز خبری از آن در بازار نیست. در این میان با اعلام ارائه قریب الوقوع گوشی تاشوی سامسونگ به بازار بسیاری از کاربران چشم به راه ارائه هواوی میت ایکس نیز هستند امری که ظاهرا قرار نیست به این زودی رخ دهد! در این زمینه، He Gang مدیر بخش کسب و کار تجاری گوشی‌های موبایل در شرکت هواوی اخیرا در طی یک مصاحبه از آماده نبود میت ایکس برای ارائه رسمی خبر داده است.

به گفته Gang، هواوی هنوز مشغول «بهینه‌سازی و تکمیل» میت ایکس برای پاس کردن استانداردهای کیفیت سخت‌گیرانه این شرکت بوده و این فرایند به گفته این مدیر هواوی، ظاهرا چالش‌برانگیزتر از چیزی بوده که هواوی در ابتدا تصور می‌کرده است. Gang در ادامه افزود:‌«اگر این [محصول] نیازهای کیفی هواوی را برآورده نسازد، ما اجازه ارائه این محصول به بازار را نخواهیم داد.»

هواوی میت ایکس هنوز آماده ارائه به بازار نیست!

این بیانیه هواوی از یک سو نشانه‌ای از اهمیت قائل شدن شرکت سازنده برای نیازهای کاربران و ارائه یک محصول با کیفیت و با دوام به حساب می‌آید و از سوی دیگر می‌توان آن را به عنوان بهانه‌ای برای ارائه نشدن احتمالی Mate X حداقل در سال جاری عنوان نمود. نگفته پیداست که در سال جاری، ترند گوشی‌های تاشو درست همانند گوشی‌های 5G، شرکت‌های سازنده را بر آن داشت تا محصولاتی را هر چند ناتمام و غیر آماده برای بازار را در نمایشگاه MWC 2019 به معرض دید عموم بگذارند محصولاتی که هنوز با گذشت بیش از 5 ماه از آن تاریخ هنوز آماده ورود به بازار نشده و برخی از آن‌ها شاید هیچ‌گاه ارائه نشوند.

برطبق برخی خبرهای تأیید نشده، هواوی نیز مثل سامسونگ ظاهرا قرار است میت X را با طراحی تغییر یافته در ماه سپتامبر و احتمالا نزدیک به زمان رونمایی از سری Mate 30 به بازار ارائه کند.

منبع

ارسال یک پاسخ