آیفون دو سیمکارت می‌آید ولی در فکر خریدش نباشید!

0
1990
آیفون دو سیمکارت می‌آید ولی در فکر خریدش نباشید!

آیفون دو سیمکارت یکی از شایعاتی‌ست که این روزها در مورد آیفون‌های 2018 اپل که چند هفته دیگر رسما معرفی می‌شود به گوش می‌رسد. این شایعه که در کنار حذف تبدیل پورت Lightning به جک هدست،  پر تکرارترین خبری ست که در مورد این گوشی‌ها در سایت‌های خبری منتشر می‌شود ظاهرا به حقیقت نزدیک است و بسیاری از منابع نزدیک به اپل به آن اشاره کرده‌اند اما ظاهرا این قابلیت که در گوشی ارزان‌تر این سه‌گانه یعنی آیفون 6.1 اینچی LCD‌ امسال عرضه می‌شود در همه مناطق حضور نداشته و آنطور که منابع خبری جدید ادعا می‌کنند، تنها برای منطقه چین (که قابلیت دو سیم‌کارته مثل اکثر دیگر نقاط آسیا در آن محبوب است)، عرضه می‌شود.

به گفته منابع جدید خبری از کشور تایوان، اپل در حال تدارک چهار آیفون مختلف است که آیفون دو سیمکارت که در نسخه 6.1 اینچی LCD‌ ارائه می‌شود، یکی از آنهاست که مخصوص بازار چین خواهد بود. اپل در طی سال‌های گذشته با مشکلات بزرگی در بازار چین روبروست و در حال حاضر بالاترین رده‌های این بازار را به برندهای محلی مثل هواوی و شیائومی واگذار کرده است از این رو ارائه آیفون دو سیمکارت به صورت اختصاصی برای چین و با هدف بهبود جایگاه اپل در این بازار چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. سهم اپل از بازار چین در حال حاضر طبق جدیدترین تحقیقات حداکثر به یک پنجم بازار می‌رسد که این شرکت در پی بهبود آن است.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز از آیفون‌های 2018 اپل در دست داریم امسال این کمپانی با سه گوشی شامل یک گوشی 5.8 اینچی OLED و یک گوشی 6.5 اینچی OLED‌ همراه با یک مدل ارزان‌تر 6.1 اینچی LCD به بازار رقابت با سایرین پا می‌گذارد که دو مدل اول از امکانات برتر و مشخصات پیشرفته‌ای بهره می‌برد اما آیفون سوم مشخصات ساده‌تر و قیمت رقابتی‌تری خواهد داشت که خریداران بیشتری را به خود جلب می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ