آیفون 13 امسال با این طراحی می‌آید؟

0
2880
آیفون 13 امسال با این طراحی می‌آید؟

با اینکه حداقل 5 یا 6 ماهی تا معرفی آیفون‌های بعدی اپل زمان باقی‌ست اما خبرها و شایعات جدیدی در مورد گوشی‌های آینده این سری در حال انتشار است که جدیدترین آن‌ها به آیفون 13 تعلق دارد این گوشی که احتمالا یکی از پایین‌ترین مدل‌ها و شاید پایین‌ترین مدل (با توجه به خبرهای تأیید نشده در مورد حذف مدل مینی) در خانواده آیفون‌های سری 13 خواهد بود سوژه‌ای برای یک لیکر توییتری به‌نام David Kowalski با آی‌دی Xleaks شده است. این لیکر تصاویری منتسب به آیفون 13 را منتشر کرده که این مدل در رنگ قرمز نشان می‌دهد.

آیفون 13 امسال با این طراحی می‌آید؟

چشمگیرترین تغییر در نگاه اول در آیفون 13 (در صورت صحت این طراحی) بی‌شک به شکل دوربین‌های دوگانه بخش پشتی تعلق دارد که با وجود آن‌که تعداد آن‌ها نسبت به آیفون 12 فعلی تغییری نکرده اما به‌جای قرارگیری در زیر هم، در دو ضلع مربعی جای دارند که یک میکروفون و یک فلش LED دیگر اجزای آن را تشکیل می‌دهند. این طراحی ضربدری ظاهر اسپرتی‌تری را به این مدل می‌بخشد و با طراحی منتسب به نسخه مینی که روز گذشته شرایط یکسانی دارد.

دیگر نکته مهم در این طراحی جدا از تخت بودن صفحه‌نمایش و حاشیه‌های باریک پیرامونی آن به کوچک‌تر شدن ناچ در این پنل تعلق دارد که خبر آن از مدت‌‌ها پیش بر سر زبان‌ها بود. ابعاد گوشی 7.56×71.5×146.64 میلی‌متر اعلام شده که بسیار به آیفون 12 نزدیک است و در برخی موارد به میزان بسیار اندکی نسبت به آن کوچک‌تر شده است.

آیفون 13 امسال با این طراحی می‌آید؟

منبع این خبر در زمینه مشخصات آیفون 13 به صفحه‌نمایش LTPO مثل دیگر اعضای این خانواده اشاره کرده و طبق گفته‌های این منبع، سایز یکسان 6.1 اینچی برای نسخه عادی و پرو همراه با سایز 5.4 اینچی برای ورزن مینی و 6.7 اینچی برای پرو مکس در نظر گرفته شده است. نکفته پیداست که خبرهایی از این دست با توجه به فاصله فراوان تا رونمایی اصلی چندان قابل اتکا نبوده و باید به دیده تردید به آن‌ها نگریست.

منبع

ارسال یک پاسخ