iPhone 6S داغ،‌ فلشی که کار نمی‌کند !

0
1731
معرفی آیفون های جدید 6S و 6S Plus

از حضور iPhone 6S در بازارهای اولیه دریافت‌کننده این گوشی تنها چندین روز می‌گذرد. در این میان به جز کالبدشکافی دستگاه و مشخص شدن قدرت پردازش آرام‌آرام برخی شکایت‌های کاربران مثل همیشه آغاز می‌شود. نخستین شکایت در 6s به جایی تعلق دارد که کمتر تصور آن می‌رفت. ظاهرا برخی از دارندگان iPhone 6s با داغ شدن دستگاه و از کار افتادن فلش روبرو شده‌اند.

ماجرا برای این کاربران به مخض کشودن اپلیکیشن دوربین بدون اینکه پیش از آنکه دستگاه بیش از اندازه گرم شده باشد یا در معرض دمای بالای هوا قرار داده شده باشد آغاز می‌شود. در این حالت به محض باز شدن اپلیکیشن دوربین پیغام خطایی مبنی بر از غیر فعال شدن فلش روی صفحه ظاهر می‌شود که در ادامه آن به نیاز به سرد شدن آیفون برای استفاده مجدد از فلش اشاره شده است. این گزارش که توسط چندین منبع مختلف تایید شده است نشان می‌دهد که iPhone 6s ظاهرا گرم‌تر از نسخه‌های قبلی این گوشی است و در استفاده به دمایی حوالی 38.9 درجه (102 درجه فارنهایت) می‌رسد و این در حالی ست که اغلب گوشی‌های معمول در دمای 32.2 درجه‌ (90 درجه فارنهایت) فعالیت می‌کنند.

iPhone 6S - گرم شدن بیش از اندازه آیفون 6s در حین گشودن اپلیکیشن دوربین

در مورد این اشکال و موردی بودن یا حضور آن در تمامی مدل‌ها هنوز نمی‌توان اظهارنظر درستی کرد اما آنچه مشخص است در روزهای آینده در این رابطه بیشتر خواهیم شنید.

منبع

ارسال یک پاسخ