آیفون 8 با صفحه OLED‌ خمیده و شارژ وایرلس

0
2906
اطلاعات جدید در مورد آیفون 8

سال 2017 دهمین سالگرد تولید آیفون در مجموعه اپل به حساب می‌آید از همین رو ناگفته‌‌ها حاکی از ارائه محصولی متفاوت در این سال است. سری آیفون 8 که در سال اینده ارائه می‌شود طبق خبرهای تایید نشده دارای سه عضو خواهد بود که علاوه بر دو سایز معمول 4.7 و 5.5 اینچی یک سایز جدید 5.2 اینچی را نیز در میان خود می‌بیند. خبرهای تازه از خمیده‌بودن صفحه‌نمایش OLED عضو جدید 5.2 اینچی خانواده آیفون 8 حکایت دارد که پیشرفت بسیار بزرگی برای شرکت معمولا محطاطی همچون اپل به حساب می‌آید.

دیگر نکته جدید سری آیفون 8 به حضور شارژ بی‌سیم در عضو کوچک‌تر این خانواده یعنی نمونه دارای پنل 4.7 اینچی تعلق دارد که در این مورد نیز شرایط با دیگر گوشی‌های دارای این ویژگی تفاوت دارد. ناگفته‌ها حاکی از این است که شارژ بی‌سیم اپل برخلاف مدل‌های دیگر می‌تواند از فاصله 15 فوتی (نزدیک به 4.5 متری) گوشی موبایل را شارژ کند و برخلاف مدل‌های دیگر نیازی به اتصال مستقیم شارژر و گوشی وجود ندارد.

جدا از این موارد فنی،‌میزان محبوبیت و فروش آیفون 8 نکته دیگری ست که این خانواده را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخته است؛ به گفته Ming Chi Kuo تحلیلگر موسسه KGI Securities که در زمینه اپل پیش‌بینی‌های موفق فراوانی را صورت داده است کارخانه‌های تامین‌کننده‌ گوشی اپل خود را آماده تولید مابین 120 تا 150 میلیون عدد iPhone 8 در نسمه دوم سال مالی 2017 مابین مارچ تا سپتامبر 2017 می‌کنند. این رقم در صورت تحقق یافتن و نزدیک شدن آن به فروش واقعی می‌تواند سری iPhone 8 را به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آیفون تا به امروز و جلوتر از آیفون 6 قرار دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ