آیفون XI با سه دوربین در بخش پشتی می‌آید؟

0
2607
آیفون XI با سه دوربین در بخش پشتی می‌آید؟

در حالی‌که گوشی‌های اندرویدی مختلف این روزها دیگر به دو دوربین اکتفا نکرده و گوشی‌های مجهز به سه دوربین جدا از مدل‌های پیشرو و پیشرفته‌ای مثل P20 Pro‌ و Mate 20 Pro از هواوی حالا در گوشی‌های رده میانی مثل سامسونگ Galaxy A7 نیز ظاهر شده و سامسونگ حتی در گلکسی A9 با چهار دوربین، از این نیز فراتر رفته است اما هنوز آیفون‌های اپل در بهترین حالت به دو دوربین اکتفا کرده‌اند. این شرایط به گفته Steve Hemmerstoffer در همکاری با سایت Digit ظاهرا در آینده نزدیک تغییر کرده و آیفون XI در سال بعد با 3 دوربین عرضه می‌شود.

آیفون XI با سه دوربین در بخش پشتی می‌آید؟

شیوه حضور این سه دوربین در آیفون XI اما با آنچه اغلب در دیگر گوشی‌های امروزی دیده می‌شود متفاوت بوده و این بار این شرکت ظاهرا از روشی مشابه آنچه هواوی در میت 20 پرو در پیش گرفته‌ است استفاده خواهد کرد؛ در این طراحی به جای در کنار هم قرار دادن دوربین‌ها به صورت خطی و عمودی، به گفته منبع این خبر، لنزهای دوربین درون یک باکس مربعی جای می‌گیرند که در سمت چپ دو دوربین و در سمت راست یک دوربین دیگر همراه با فلش LED را در خود جای می‌دهد.

طبیعتا در حال حاضر خبری در مورد نوع و وضوح این دوربین‌ها در محصول نهائی اپل در دست نیست اما اگر خبرها و شایعات پیشین در مورد آیفون‌های این شرکت را ملاک قرار دهیم ظاهرا دوربین‌های سمت چپ مثل محصولات فعلی اپل، به ترتیب دوربین‌های عادی و تله فتو باشند و در سمت راست نیز احتمالا از یک دوربین زمان پرواز یا ToF استفاده می‌شود که احتمالا برای مدلینگ سه‌بعدی به کار خواهد آمد.

در شرایطی که حداقل 9 ماه دیگر تا معرفی آیفون XI (یا هر اسم دیگری که در نهایت به آن اطلاق شود) باقی مانده است طبیعتا این گوشی هنوز در مرحله طراحی و مهندسی قرار داشته و به همین دلیل ممکن است این طراحی احتمالی در آینده دچار تغییرات بیشتری شود.

منبع

ارسال یک پاسخ