ایسوس و ارائه اولین نوت‌بوک‌ های Sky Lake اینتل

0
1830
معرفی نوت بوک های جدید sky lake ایسوس

ایسوس به تازگی چندین مدل جدید و ارتقا یافته از سری‌های K را معرفی کرده که مجهز به نسل ششم پردازنده‌های اینتل هستند. این پلتفرم جدید اینتل معروف به Sky lake نوعی انقلاب در زمینه دستگاه‌های قابل حمل محسوب می‌شود. ایسوس به تازگی مدل‌های جدیدی از خانواده محصولات نوت بوک را معرفی کرده است که آخرین نسل از پلتفرم اینتل و همچنین نوآوری‌های خاص خود مجهز است.

Sponsored

نوت بوک K556UB  و K556UF از خانواده سری K این شرکت هستند که به تازگی معرفی شده اند. اما از مهمترین ویژگی‌های این مدل ها می‌توان به تجهیز شدن آنها به جدیدترین پلتفرم اینتل با نام Sky Lake و پردازنده‌های نسل ششم این شرکت نام برد. این پلتفرم به نوعی انقلابی در دستگاه‌های قابل حمل است که در نهایت از 30% کارآیی بیشتر و در عین حال 15%  مصرف انرژی کمتر بهره می‌برد. این موضوع باعث خواهد شد تا حجم باتری ها کم شده و در نهایت وزن و ابعاد دستگاه ها نیز کم تر شده است.

از دیگر بهبود‌های چشم گیر در این سری می‌توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره کرد که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید کرد. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از 3 نمایشگر با وضوح تصویر 4K به صورت همزمان است که نشان از توان بالای این پردازنده ها دارد.

معرفی نوت بوک های جدید sky lake ایسوس

طبق اعلام ایسوس این مدل‌های جدید به پردازنده‌های Core i5/i7 مجهز خواهند بود و کد پردازنده‌های آنها با شماره 6 شروع خواهند شد و نام آنها همچنان Core i باقی خواهد ماند با این تفاوت که سری موازی نسل ششم پردازنده‌های اینتل با تنها 4.5 W مصرف انرژی با نامهای Core M7/M5/M3 در سری UX305 به بازار ایران معرفی خواهند شد. حداقل میزان RAM در این مدل ها برابر با 6 گیگابایت خواهد بود که تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است.

ایسوس از تکنولوژی انحصاری خود با نام ASUS Eye Care در صفحه نمایش سری K استفاده کرده است. فناوری که به ادعای ایسوس 33% بیشتر از چشم کاربر محافظت می‌نماید. همچنین تمامی این مدل‌های مجهز به فناوری SonicMaster هستند.این تکنولوژی باعث بهبود کیفیت صدا می‌شود و به همراه تکنولوژی ASUS AudioWizard که شامل 6 تنظیم مختلف جهت بهبود صدا است، می‌تواند تجربه جدیدی را در زمینه صدای نوت بوک در اختیار کاربران بگذارد.

معرفی نوت بوک های جدید sky lake ایسوس - اینتل

در زمینه طراحی نیز ایسوس به مانند همیشه خلاقانه عمل کرده برا ی این سری بسته به مدل 3 نوع کاور با رنگ ها و طرح‌های مختلف معرفی کرده است. فناوری ASUS IceCool از دیگر  مواردی است که ایسوس به این سری اضافه کرده است. فناوری که دمای دستگاه را مابین 28 الی 35 درجه سانتیگراد حفظ می‌نماید، . این  بدان معنی است که کاربر همیشه دمایی کمتر از دمای بدن خود را حس خواهد نمود.

ASUS این مدل ها را مجهز به باتری‌های لیتیوم-پلیمر کرده است. این نوع باتری ها از 2.5 برابر عمر بیشتر نسبت به باتری‌های لیتیوم-یون برخوردار هستندو از تعداد سیکل بالاتری در زمینه شارژ برخوردار می‌باشند.یکی دیگر از مواردی که به این مدل ها اضافه شده USB Type-C است.به واسطه این فناوری کاربران می‌توانند سرعت انتقال اطلاعات معادل 5Gbit/s را تجربه نمایند و این یعنی سرعتی معدل 10 برابر بیشتر نسبت به USB 2.0.

ارسال یک پاسخ