ارزان‌ترین آیفون در کنار گران‌ترین آیفون 2018

0
4003
ارزان‌ترین آیفون در کنار گران‌ترین آیفون 2018

طبق خبرها و تحلیل‌های تمامی ناظران مرتبط با اپل، این شرکت امسال در اواخر تابستان و ابتدای پائیز، از سه آیفون جدید رونمائی می‌کند که احتمالا شامل یک مدل 6.1 اینچی که ارزان‌ترین آیفون امسال است و دو آیفون OLED دیگر که یکی از آنها یعنی iPhone X Plus به عنوان جانشین آیفون 10 امسال خواهد بود این لیست را تکمیل می‌‌کنند. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده است و امروز به لطف یک طراح خوش‌ذوق می‌توانیم ارزان‌ترین آیفون را در کنار گران‌ترین آیفون سال 2018 با هم در رندرهای جذابی مشاهده کنیم.

ارزان ترین آیفون در کنار گران‌ترین آیفون 2018

طبق این تصاویر آیفون 6.1 اینچی به میزان مشخص و مشهودی از آیفون X پلاس بزرگ‌تر است و همان طراحی فول‌اسکرین با ناچ بالای صفحه‌نمایش در آن به چشم می‌خورد. تفاوت این دو گوشی در بخش پشتی مشهودتر بوده و با حضور یک دوربین در این قسمت برای آیفون 6.1 اینچی و دو دوربین عمودی برای آیفون X پلاس، به خوبی می‌توان این دو را از هم تفکیک کرد. طبق این طرح ظاهرا ارزان ترین آیفون 2018 اپل نیز در بخش پشتی از شیشه استفاده کرده و ظاهرا این بار نیز از شارژ بی‌سیم که به عنوان یکی از برتری‌های مهم آیفون‌های سال 2017 مطرح شده بود در این گوشی استفاده شده است. تغییر جنس فریم پیرامونی دستگاه از فولاد ضد زنگ به آلومینیوم از دیگر نکات تفاوت قابل ذکر در مورد این گوشی است که البته طبیعتا هنوز صحبت رسمی در تأیید یا رد آن منتشر نشده است.

ارزان ترین آیفون در کنار گران‌ترین آیفون 2018

جدیدترین خبر و شایعه مطرح شده در مورد آیفون‌های سال جاری شرکت آیفون، ارائه آنها به صورت پیش‌فرض با یک شارژر سریع درون جعبه است که برای اولین بار به صورت پیش‌فرض برای گوشی‌‌های اپل رخ می‌دهد. طبق خبرهای منتشر شده به جز آیفون 6.1 اینچی LCD که دو مدل دیگر ارزان‌تر است، امسال باید شاهد یک آیفون 5.8 اینچی OLED و یک آیفون 6.5 اینچی OLED‌با نام آیفون X پلاس نیز باشیم که ظاهرا همگی به 4 گیگابایت رم و یک پروسسور 6 هسته‌ای بسیار قدرتمند مجهز شده‌‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ