رویای موسیقی با اسمارت‌فون مارشال لندن (Marshall London)

0
2303
گوشی مخصوص موسیقی مارشال

نام Marshall برای دوست‌داران و حرفه‌ای‌های موسیقی با آمپ‌های خوش‌صدا و تجهیزات صوتی بسیار با کیفیت و خاطره‌انگیز این برند همراه است. این شرکت حالا در زمینه ساخت اسمارت‌فون نیز فعال شده و محصولی جدیدی را با نام مارشال لندن (Marshall London) به معرض نمایش گذاشته که طبق انتظار در زمینه موسیقی حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد که در هیچ گوشی دیگر نمی‌توان یافت.

گوشی لندن در نگاه اول ممکن است تنها دارای حقه‌های کوچکی برای جلب نظر کاربران با تکیه بر یک نام معتبر به نظر برسد اما این مدل در عمل مشخصات پیشرفته‌ای را در زمینه موسیقی ارائه می‌دهد که کاملا منحصر به فرد و خاص است. نخستین نکته جالب در مورد این گوشی به تغییر دکمه تغییر صدا به حالت چرخنده برای تنظیم هرچه بهتر است. در ساختار مارشال لندن از Wolfson WM8281 Audio Hub استفاده شده که کارایی بسیار بالایی را در دکود کردن صدا ارائه کرده و نگفته پیداست که از فرمت‌های اصطلاحا lossless همچون FLAC پشتیبانی می‌‌کند.

مارشال لندن (Marshall London) - گوشی مخصوص موسیقی مارشال

مارشال لندن (Marshall London) - گوشی مخصوص موسیقی مارشال

دو اسپیکر جداگانه در بخش رویی مارشال لندن وجود دارد که به گفته مارشال شاید بلندترین صدای خروجی را در بین گوشی‌های هوشمند ارائه کند. در بالای دستگاه از دو جک هدست جداگانه استفاده شده که حتی می‌توان صدای آنها را جداگانه تنظیم کرد. در بین دو جک هدست در بالا دکمه جداگانه‌ای با لیبل M دیده می‌شود که دسترسی مستقیمی را با پخش‌کننده موسیقی فراهم می‌کند. در بخش نرم‌افزاری این مدل نیز برخی موارد همچون اکولایزرهای حرفه‌ای و اپلیکیشن‌های جداگانه دیده می‌شوند.

مارشال لندن (Marshall London) - گوشی مخصوص موسیقی مارشال

با گذر از موارد مرتبط با موسیقی در مارشال لندن سایر مشخصات فنی دستگاه چندان پیشرفته نیست صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 4.7 اینچی 720p بوده و پردازش در آن نیز با Snapdragon 410 همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تامین می‌شود. دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و ارائه با اندروید 5.0.2 سایر مشخصات این گوشی را که قرار است با قیمتی حوالی 585 دلار در اواسط آگوست به بازار وارد شود را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ