اسکایپ 8 تغییر یافته‌ترین نسخه اسکایپ اندروید آمد

0
2462
اسکایپ 8 تغییر یافته‌ترین نسخه اسکایپ اندروید آمد

شرکت مایکروسافت امروز از جدیدترین ورژن اسکایپ اندروید رونمایی کرد؛ اسکایپ 8 که در حال حاضر تنها برای اندروید عرضه شده تغییرات بسیار بزرگی را نسبت به آنچه تاکنون از این برنامه پیام‌رسان دیده‌ایم صورت داده است و این بار بیشتر از جنبه پیام‌رسانی، قابلیت‌های شبکه اجتماعی آن پر رنگ شده است.

 

این ورژن جدید اسکایپ اندروید طرحی کاملا جدید و نوین ارائه می‌کند و رنگ‌های جدید، انیمیشن‌های متفاوت و طرح‌های نوین آن نسبت به ورژن پیشین کاملا متفاوت است. صفحه اصلی برنامه دارای سه Tab مختلف است که تب اصلی در مرکز قرار داشته و در آن تمامی چت‌های قبلی کاربر قرار می‌گیرد. Tab سمت چپ، Highliths نامیده می‌شود که تقریبا همان قابلیت Story اسنپ‌چت (که بعدها به اینستاگرام نیز راه پیدا کرد) است. در این تب می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را با دیگر دوستان به صورت عکس و ویدئو به اشتراک بگذارید.

اسکایپ 8 تغییر یافته‌ترین نسخه اسکایپ برای اندروید آمد

Tab سمت راست نیز Capture نام دارد که در آن بار دیگر مثل اسنپ‌چت می‌توان در آن عکس گرفت و برای دوستان ارسال کرد یا به تب Highlightd منتقل نمود. با امکانات ویرایشی این قسمت می‌توان به تصاویر استیکر نیز اضافه کرد.

دیگر موارد این اپلیکیشن مثل گذشته بوده و شاید تنها تغییر دیگر به رابط کاربری مبتنی بر کارت (Card UI) تعلق دارد که کارت‌های معلقی را در صفحه‌ نشان می‌دهد. در حال حاضر تنها کاربری این کارت‌ها به عنوان آموزش قسمت‌های مختلف Skype جدید است. این نسخه جدید از امروز در Play Store برای کاربران اندروید در دسترس قرار  دارد و کاربران آیفون نیز آن را در هفته‌های آینده و کاربران مک و ویندوز آن را در ماه‌های آینده دریافت می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ