نام Nintendo NX در کنار Xbox One و پلی‌استیشن 4

0
2609
اطلاعات در مورد کنسول بازی جدید نینتندو NX

Nintendo NX: اگر تنها یک نقطه ضعف بتوان برای کنسول بازی Wii U نینتندو در برابر کنسول‌های بازی نسل جدید Xbox One و Playstation 4 بر شمرد این نقطعه ضعف بدون شک در گرافیک و نرخ فریم در ثانیه پایین‌تر کنسول نینتندو در برابر رقبا است. این نبرد نابرابر ظاهرا در سال 2016 تغییر خواهد کرد و باید از نینتندو NX به عنوان یک رقیب تازه‌ برای دو کنسول سونی و مایکروسافت یاد کرد.

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد کنسول بازی جدید نینتندو NX منتشر شد که آن را بسیار جذاب‌تر از تجربه‌های پیشین شرکت نینتندو نشان می‌دهد. در ساخت این کنسول بازی ظاهرا از نظرات مختلف گیمرها و کاربران استفاده شده و در طی آن به نیازهای اغلب افراد توجه شده است. طبق این خبرها، پس از یک بررسی کلی مشخص شده که وضوح 900p و نرخ بروزرسانی فریم 60fps محبوب‌ترین موارد مورد انتظار کاربران بازی در این سطح است و بنابراین هردوی این موارد در نینتندو NX مشاهده حواهند شد.

اطلاعات در مورد کنسول بازی جدید نینتند ان ایکس - Nintendo NX

در حال حاضر بالاترین نرخ وضوح و به روزرسانی تصویر به کنسول Playstation 4 تعلق دارد و بدین‌ترتیب طبق این اطلاعات، Nintendo NX را باید در ردیف کنسول Xbox One از مایکروسافت قلمداد کرد. از جمله اطلاعات دیگر تایید نشده در مورد Nintendo NX باید به پشتیبانی آن از استریم ویدئویی تا وضوح 4K با 60 فریم در ثانیه،‌ امکان استفاده از آن برای گشت و گذار در اینترنت، برقراری تماس ویدئویی و ارتباط با دیوایس‌های پرتابل اشاره کرد.

نینتندو NX در ابتدا یک کنسول پنداشته می‌شد اما طبق جدیدترین اطلاعات این کنسول بازی در حقیقت دو دیوایس مختلف است که یکی به فرم کنسول برای استفاده خانگی و دیگر به صورت پرتابل ارائه می‌شود. زمان حضور این دو کنسول ظاهرا مابین ماه مارچ تا می و احتمالا در نمایشگاه E3 خواهد بود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ