این گلکسی S6 Mini سامسونگ است؟

0
2548
ظاهر شدن گلکسی s6 mini روی سایت letstango

گلکسی S6 Mini: شرکت سامسونگ در هر سه مدل پیشین خانواده گلکسی S این شرکت یعنی S4، S3 و S5 نسخه کوچک شده مینی را نیز ارائه کرد به همین علت حضور احتمالی گوشی S6 Mini در بازار نیز به روال سال‌های گذشته چندان دور از انتظار نیست. به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی به دست آمده است که سایز صفحه‌نمایش آن را 4.6 اینچ نشان می‌دهد.

اطلاعات جدید در مورد گوشی گلکسی S6 Mini که در لیست فروش یک عرضه‌کننده آنلاین ظاهر شده است البته تنها اطلاعات در دسترس در مورد این مدل نیست و پیش از این نیز برخی خبرهای تایید نشده دیگر از وجود آن خبر داده بودند. گلکسی S6 Mini اینک در لیست سایت فروشگاهی LetsTango ظاهر شده که یک فروشگاه آنلاین اماراتی به حساب می‌آید. در اطلاعات کلیدی درج شده برای Samsung Galaxy S6 به صفحه‌نمایش 4.6 اینچی Super AMOLED، حافظه رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی در کنار چیپ‌ست 6 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی اشاره شده که تقریبا هیچ تغییری نسبت به اطلاعاتی که خرداد سال جاری در مورد این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود ندارد.

ظاهر شدن گلکسی s6 mini روی سایت letstango

دو دوربین 15 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی گلکسی S6 Mini قرار دارد باتری آن غیر قابل جداسازی بوده و حسگر اثر انگشت نیز در کنار اندروید 5.1 در آن دیده می‌شود. این گوشی هنوز برای خرید در دسترس قرار ندارد اما می‌توانید برای اطلاع از زمان ارائه آن به بازار ایمیل خود را در سایت این فروشگاه درج کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ