منتظر آیفون 6 سی (iPhone 6C) با باتری بزرگ‌تر باشید (عکس)

0
2967
اطلاعات جدید در مورد آیفون 6C

معرفی آی‌فون 5C همرمان با معرفی iPhone 5S دو سال پیش با وجود ارائه تنوع رنگی به محصولات اپل، علامت سوال بزرگی را در مورد چرایی تکرار iPhone 5 سال قبل و پلاستیکی کردن بدنه پیش روی کاربران قرار داد. اپل با الگو گرفتن از اتفاق دو سال پیش ظاهرا در پی تکرار این تجربه با آیفون 6 سی (iPhone 6C) است که نسبت به 5C تغییرات بزرگی را تجربه کرده است.

آیفون 6 سی شاید همان آی فون با صفحه‌نمایش کوچک‌تری باشد که از مدت‌‌ها پیش در مورد آن خبرهای جسته و گریخته‌ای به گوش رسیده بود. این گوشی که البته هنوز به هیچ عنوان به تایید یا رد اپل نرسیده است به احتمال فراوان از فلز حداقل در شاسی دستگاه استفاده بیشتری شده و از طراحی پلاستیکی 5C چندان در آن خبری نیست. اساس طراحی این گوشی نیز همانطور که از آن می‌توان حدس زد بر پایه آی‌فون 6 صورت می‌گیرد. منابع غیر رسمی زمان حضور احتمالی آیفون 6 سی در بازار را نیمه اول سال آینده و شاید همزمان با نسل بعدی آی‌‌پد بعدی عنوان کرده‌اند. در این میان تصویری نیز از بدنه گوشی منتشر شده که تفاوت‌های محسوسی را نسبت به 5C در آن می‌توان مشاهده کرد.

آیفون 6 سی - اطلاعات جدید در مورد آیفون 6C

آیفون 6 سی - اطلاعات جدید در مورد آیفون 6C

اما جدیدترین تصویر leak شده از آیفون 6 سی به باتری احتمالی آن تعلق دارد که در صورتی که تصویر زیر صحت داشته باشد ظرفیت آن از 1500 میلی آمپر ساعت آی‌فون 5C به 1715mAh رسیده است.

اطلاعات جدید در مورد آیفون 6C

این تغییر با توجه به اینکه به احتمال فراوان با وضوح بالاتر صفحه‌نمایش روبرو هستیم و بخش پردازشی و گرافیکی گوشی نیز با ارتقا روبرو شده احتمالا تجربه‌ای نزدیک به iPhone 5C را در این گوشی ایجاد خواهد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ