از اصالت هارد‏ خود قبل از خرید اطمینان حاصل کنید!

0
2567
اصلت هارد دیسک

اخیرا در بسیاری از نقاط کشور مشاهده شده که هارد های ریفربیشد (refurbished) و پولد (pulled) بدون گارانتی یا بعضا با گارانتی‌های شناخته شده در بازار ایران به عنوان محصول اصل و آکبند به فروش می‌رسد. این اجناس، در اصل کالای دست دوم شامل اجناس بازسازی شده، کالای ویترینی، محصولات خارج از سرویس و یا تعمیری هستند که به دلیلی از حالت آکبند خارج و مرجوع شده‌اند.

Sponsored

این کالاها با وجود آنکه وضعیت ظاهری قابل قبولی دارند و طبق ادعای فروشندگان، از لحاظ کیفیت و قابلیت، چیزی از نمونه‌های اصلی موجود در بازار کم ندارند، اما طبق نظر کارشناسان و صاحبان برندها؛ این کالا‌ها یا اجناس استفاده شده هستند و یا اجناس ایرادداری هستند که به کارخانه سازنده مرجوع شده و کمپانی مادر پس از رفع عیب، آنها را مجددا با قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به کالای اصلی و آکبند به بازارعرضه کرده است.

کشورهای در حال توسعه، بازار خوبی برای این نوع کالا هستند و در ایران نیز، اخیرا بازار گرمی برای هاردهای ریفربیشد و پولد  فراهم شده است. در چنین شرایطی بهترین توصیه برای کاربران این است که قبل از خرید از اصالت هارد مورد نیاز خود مطمئن شده و هارد غیر اصل خریداری نکنند؛ چرا که هارد دیسک‏ها محل ذخیره‌سازی اطلاعات و مطالب هستند و امکان دارد این اطلاعات به هر دلیلی به صورت ناگهانی از دست برود و کاربر برای بازیابی اطلاعات خود دچار مشکل شود.

اصالت هارد دیسک

خوشبختانه شرکت‌های بزرگی مثل وسترن دیجیتال و سیگیت که صاحبان تکنولوژی تولید هارد دیسک هستند، امکاناتی را فراهم نموده‏‌اند که کاربران می‏توانند از طریق وب سایت رسمی کمپانی و درج سریال هارد خریداری شده از اصالت آن مطمئن شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش مارکتینگ سازگار ارقام تماس حاصل فرمائید.

021-88721917

ارسال یک پاسخ