با وجود خطر نوت 7 تعداد یوزرهای آن در حال افزایش است؟

0
2304

دیگر بر کسی پوشیده نیست که جنجال بر سر نوت7 چیزی فراتر از یکی دو مورد خاص بوده و یک مشکل جدی در ساخت این گوشی وجود دارد. سامسونگ نیز با درک خطر نوت 7 نه‌تنها چند روز پیش از کاربران خواست گوشی‌های خود را خاموش کرده و به این شرکت تحویل دهند بلکه خط تولید این گوشی را نیز به طور کامل متوقف کرد. سامسونگ حتی به احتمال فراوان قصد دارد برای همیشه سری Note را به دست فراموشی سپرده و گوشی دیگری در این خانواده معرفی نکند. خطر نوت 7 در حدی است که حتی اپراتورها و دیگر فروشندگان این گوشی نیز دست از ارائه این مدل برداشته‌اند. اما در این میان آمار جالبی منتشر شده مبنی بر اینکه نه‌تنها بسیاری از کاربران این اخطار را جدی نگرفته و گوشی‌ها خود را به سامسونگ باز نگردانده‌‌اند بلکه تعداد استفاده‌کنندگان از این گوشی نیز به طرز عجیبی در حال افزایش است.

این آمار که توسط apteligent منتشر شده نشان می دهد که با وجود آنکه در فراخوانی اول سامسونگ برای تحویل دادن گوشی تا آماده شدن نسخه safe این مدل تعداد یوزرها به طرز شدیدی کاهش پیدا کرد این بار اما پس از آنکه گوشی‌های سری دوم در حال رسیدن به دست کاربران هستند ظاهرا بسیاری از افراد تمایل چندانی برای بازپس دادن دستگاه خود نداشته و تعداد استفاده‌کنندگان این مدل در حال حاضر 10 درصد بیشتر از زمان فراخوانی اولیه سامسونگ است.

افزایش آمار استفاده‌کنندگان با وجود خطر نوت 7

اگر شما نیز یکی از این کاربران هستید بهتر است هرچه زودتر از اطلاعات گوشی خود بک‌آپ گرفته و دستگاه را خاموش کنید و تحویل نماینده سامسونگ بدهید چرا که حتی در صورت آتش نگرفتن گوشی نیز این مدل در آینده هیچ آپدیت یا ساپورتی را از شرکت سازنده دریافت نخواهد کرد. در حال حاضر سامسونگ امتیازاتی را نیز برای کاربرانی که گوشی خود را تحویل بدهند در نظر گرفته است.

منبع

ارسال یک پاسخ