افشای جزییات وانپلاس Nord در فاصله 10 روز تا رونمایی!

0
1324
افشای جزییات وانپلاس Nord در فاصله 10 روز تا رونمایی!

نزدیک به سه ماه پیش بود که شرکت وان‌پلاس از دو پرچمدار جدید خود برای سال 2020 با نام‌های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro رونمایی کرد که از طراحی پیشرفته و مشخصات بالایی برخوردار بودند و البته از لحظ قیمتی نیز با قیمت‌های پایه به ترتیب 700 و 900 دلاری، از دسترس بسیاری ار کاربران خارج گردیدند. از چندی پیش اما زمزمه‌هایی مبنی بر ارائه یک وان‌پلاس ارزان‌قیمت‌تر بر سر زبان‌ها افتاد و حالا این گوشی با نام وانپلاس Nord قرار است تا 10 روز دیگر یعنی در روز 21 حولای (31 تیر 1399) به صورت رسمی معرفی شود. روز گذشته لیکر معروف Evan Blass که وی را با ID توییتری Evleaks می‌شناسیم جزییاتی را از این گوشی به نمایش گذاشته که چهره آن را تقریبا به‌طور کامل ترسیم می‌کند.

OnePlus پیش از این تأیید کرده بود که این گوشی رده میانی با پروسسور Snapdragon 765G ارائه می‌شود که این به معنای تأیید 5G بودن این گوشی است از این گذشته اما طبق اطلاعات جدید حالا می‌‌دانیم که وانپلاس Nord با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده و رابط کرابری OxygenOS 10 آن نیز به احتمال قریب به یقین بر مبنای اندروید 10 است.

افشای جزییات وانپلاس Nord در فاصله 10 روز تا رونمایی!

این سازنده چینی همچنین به AMOLED بودن صفحه‌نمایش و 90 هرتزی بودن آن از پیش اشاره کرده است اما مطابق جزییات جدید حالا سایر 6.44 اینچی و فشردگی 408 پیکسل در هر اینچ برای آن مشخص شده است. از دیگر نکات مشخص شده در مورد این صفحه‌‌نمایش باید به سنسور اثر انگشت درون پنل اشاره کرد.

جزییات پیشین در مورد دوربین‌های این گوشی به حضور مجموعا 6 لنز دوربین در آن اشاره می‌کرد که چهار عدد در پشت و دو لنز بر بالای صفحه‌‌نمایش قرار داشتند؛ این جزییات این بار نیز تأیید شده اما یک تغییر در آن دیده می‌شود. پیش از این دوربین‌‌های بخش پشتی شامل دوربین اصلی 48 نگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید، و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو معرفی می‌شدند و از یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز عمق نیز در این قسمت سخن به میان می‌آمد حالا اما ظاهرا مشخص شده که دوربین ماکرو، واحد 2 مگاپیکسلی‌ست و واحد 5 مگاپیکسلی،‌ در حقیقت سنسور عمق میدان است.

افشای جزییات وانپلاس Nord در فاصله 10 روز تا رونمایی!

وانپلاس Nord طبق اطلاعات جدید به یک باتری 4,115 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از یک شارژر 30 واتی تغذیه می‌کند. وزن 185 گرمی، بلوتوث 5.1، اتصال NFC و ارائه در رنگ آبی و دو طیف خاکستری دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ