انتشار اطلاعات گوشی ضد هک مک آفی با قیمت 1100 دلار!

0
3094
انتشار اطلاعات گوشی ضد هک مک آفی با قیمت 1100 دلار!

John McAfee که وی را به خاطر آنتی‌ویروسش می‌شناسیم، دست به کار جالبی زده و آنطور که خود وی ادعا می‌کند یک گوشی ضد هک را طراحی و ساخته است. گوشی ضد هک مک‌آفی به گفته سازنده‌اش “نخستین اسمارت‌فون کاملا شخصی جهان” بوده و بیشترین مقاومت را در برابر هک از خود نشان می‌دهد.

به گفته مک‌آفی سرمایه‌گذاری بسیار گسترده‌ای در زمینه سخت‌افزاری در این گوشی انجام شده و از همین رو شرایط متفاوتی با دیگر گوشی‌ها در این زمینه دارد. از جمله این تفاوت‌ها باید به سوئیچ‌های جای گرفته روی کاور پشتی دستگاه اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت فیزیکی و دستی، باتری و آنتن وای‌فای را قطع‌کننده، مکان‌یابی جغرافیایی را غیر فعال کرده و بلوتوث را از کار بیندازند. این سوئیچ‌ها همچنین می‌توانند برای قطع کردن دوربین و میکروفون‌های گوشی نیز به کار گرفته‌ شوند.

در این امکان متصل شدن به سرویس‌های جاسوسی از جمله IMSI Catcherها وجود ندارد و در زمینه اتصال به وب نیز شرایط متفاوتی نسبت به گوشی‌های معمول برای آن در نظر گرفته شده است.

مک‌آفی قرار است این گوشی را در تحت مجموعه مدیریتی خود که MGT نام دارد در ادامه سال جاری به بازار عرضه‌ کند. این گوشی با توجه به مشخصات و قابلیت‌های آن مشخصا ارزان نخواهد بود و ظاهرا قیمت در نظر گرفته شده برای آن 1,100 دلار آمریکاست. در مورد مشخصات سخت‌افزاری معمول این گوشی هنوز صحبتی به میان نیامده است اما با توحه به قیمت آن نمی‌توان انتظار مشخصاتی پایین‌تر از سطح بالای بازار را داشت. به گفته مک‌آفی ورژن دوم این مدل در تابستان 2018 عرضه شده و در آن حداکثر حفاظتی که توسط انسان قابل انجام است صورت می‌پذیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ