چگونه کانال تلگرام مورد علاقه را به بالای لیست منتقل کنیم

1
14951
pin کردن کانال تلگرام

اگر شما نیز ما مثل من عضو تعداد بی‌شماری از کانال‌های مختلف در تلگرام هستید حتما ممکن است در این شلوغی یک چت یا کانال تلگرام به خصوص که برای شما بیشتر اهمیت دارد را در حالی که در زیر انبوهی دیگر از پیام‌ها و کانال‌ها پنهان شده است ندیده باشید. از این گذشته مطمئنا یک چت یا یک کانال تلگرام به خصوص برای شما اهمیت بیشتری از سایرین داشته باشد در این حالت حتما تمایل دارید که این کانال تلگرام بالاتر را همیشه به عنوان اولین کانال در لیست این نرم‌افزار پیام‌رسان مشاهده کید. راه‌حل جالبی برایتان داریم.

در نسخه 3.16 تلگرام برای حل این مشکل یک راه‌ ساده ارائه شده است همین حالا از Play Store یا کافه بازار برای اندروید و از App Store برای iOS نسخه جدید تلگرام (ورزن 3.16.1) را دانلود و نصب نمایید. پس از نصب این نسخه تنها کافی ست دست خود را روی کانال مورد علاقه که تمایل دارید در بالای لیست ظاهر شود نگه دارید و گزینه Pin to Top را برگزید. با این کار چت مورد نظر به بالای لیست منتقل می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کانال‌های با درحه اهمیت کمتر را به بالا پین کنید و در آخر مهم‌ترین کانال را. چرا که کانال‌های پین شده به ترتیب رو به پایین حرکت می‌کنند. برای حذف این pin نیز تنها کافی ست گزینه Unpin from Top را با نگه داشتن دست روی کانال پین شده در بالا انتخاب کنید. چیت‌های پین شده در بالا با یک آیکون سوزن در کناره سمت راست به نمایش در می‌آیند.

pin کردن کانال تلگرام

در iOS (آیفون، آی‌پد و آی‌پاد) برای انجام این کار کافی ست چت مورد نظر را با دست به سمت چپ بکشید و گزینه Pin را انتخاب کنید.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ