اپلیکیشن بهینه‌ساز اینترنت Opera Max 3.0 منتشر شد

0
2618
اپلیکیشن بهینه‌ساز اینترنت Opera Max 3.0 منتشر شد

امروز نسخه تازه‌ای از اپلیکیشن مصرف بهینه دیتا و ابزار مدیریتی Opera Max برای دیوایس‌های اندرویدی روی PlayStore قرار گرفت. نسخه جدید این نرم‌افزار تغییرات بصری متعدد و بهبودهای فراوانی را در در کارکرد ارائه داده است که برای دوست‌داران این اپلیکیشن بسیار جذاب خواهد بود.

اپلیکیشن بهینه‌ساز اینترنت Opera Max 3.0 منتشر شد

در Opera Max 3.0 مشهودترین نکته به طراحی جدید این اپ تعلق دارد که برای استفاده آسان‌تر کاربران بهینه‌سازی شده است طراحان این اپ راه‌کار مرحله به مرحله‌ای را برای آشنایی با این اپ در نظر گرفته‌اند که در نخستین بار بازگشایی برنامه نشان داده می‌شود. این برنامه جدید میزان استفاده اپلیکیشن‌های گوناگون نصب شده روی دستگاه از اینترنت موبایلی و وای‌فای را به صورت مجزا و جدا از هم نشان داده و راه‌کارهایی را در اختیار کاربران در جهت چگونگی مصرف بهینه دیتا و پرهیز از اتلاف آن ارائه می‌کند.

اپلیکیشن بهینه‌ساز اینترنت Opera Max 3.0 منتشر شد

در بخش امنیتی این نرم‌افزار نیز نکته‌های جدید افزوده شده که از آن جمع می‌توان به تهدیدات متوجه کاربران در حین اتصال به یک وای‌فای باز و اصطلاحا public‌ اشاره کرد. از جمله بهینه‌سازی‌های داخلی این اپ می‌توان به کاهش میزان دیتای مصرفی در هنگام اتصال به فیس‌بوک که معمولا حجم زیادی از تبادل دیتا را به خود اختصاص می‌دهد اشاره کرد. در این آپدیت جدید کاربران اوپرا مکس 3.0 می‌توانند از تمامی امکانات فیس‌بوک با 50 درصد مصرف دیتای کمتر بهره‌مند شوند. برای دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانید از لینک منبع (با تغییر IP) بهره بگیرید.

منبع

ارسال یک پاسخ