اچ‌تی‌سی One ME همان +M9 با پروسسور Helio X10

1
3582
ارائه One ME در چین توسط HTC

اچ‌تی‌سی چندی پیش از گوشی تازه‌ای به نام +One M9 با مشخصات بهبود یافته نسبت به M9 اصلی رونمایی کرد. این گوشی که از صفحه‌نمایش QHD و سنسور اثر انگشت برخوردار بود حالا با برخی تغییرات جزیی با نامی تازه روانه بازار چین شده است. این گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان می (HTC One ME) نام دارد و همان سنسور اثر انگشت و همان صفحه‌‌نمایش +M9 را دارد.

درون بدنه پلی‌کربنات One ME با فریم فلزی، که امروز در سه زنگ خاکستری، طلایی و رز-گلد روانه بازار چین شد از پروسسور کاملا جدید مدیاتک به نام Helio X10 chipset استفاده شده که حاوی 8 هسته 2.2 گیگاهرتزی 64 بیتی ARM A53 است. این مورد به ظاهر تنها تغییر بزرگ این گوشی نسبت به +One M9 است که در این قسمت از پروسسور Mediatek MT6795T بهره می‌برد.

ارائه One ME در چین توسط HTC

اچ‌تی‌سی One ME در سایر موارد با +One M9 تفاوت خاصی ندارد و همان صفحه‌‌نمایش 5.2 اینچی QHD، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین دوم 4 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، 3 گیگابایت رم و حسگر اثر انگشت در آن به کار گرفته شده است. اسپیکرهای BoomSound با قابلیت دالبی ساراند، بخشی از طراحی گوشی محسوب شده و ظرفیت 2840mAh باتری نیز تغییری نداشته است.

ارائه One ME در چین توسط HTC

One ME قرار است ابتدا در چین و برخی دیگر کشورهای آسیایی ارائه شود اما هنوز صحبتی در رابطه با حضور احتمالی این گوشی در سایر کشورها و قیمت دستگاه سخنی به میان نیامده است.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ