اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت با اندروید 8 و اسنپدراگون 835

0
2461
اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت با اندروید 8 و اسنپدراگون 835

طبق برخی اطلاعات به  دست آمده، سونی قرار است دو گوشی را به نمایشگاه IFA که در ماه سپتامبر در برلین آلمان برگزار می‌شود ارائه کند. این دو گوشی در حال حاضر G8441 و G8341 نام دارند که شاید در نهایت با نام‌های اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت به بازار ارائه شوند. ظاهرا اختلاف بین این دو گوشی تنها به سایز صفحه‌نمایش مربوط است که از روی نام این دو نیز می‌توان این مسئله را حدس زد.

اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت با اندروید 8 و اسنپدراگون 835

امروز اطلاعات تازه‌ای در مورد یکی از این دو مدل یعنی G8441 منتشر شده که احتمالا همان اکسپریا XZ1 باشد. طبق این اطلاعات که از بنچ‌مارک AnTuTu و از یک منبع چینی منتشر شده است پردازش در این گوشی با چیپ‌ست Snapdragon 835 انجام شده و 4 گیگ رم و 32 گیگابات حافظه داخلی دارد. با اینکه در این بنچ‌مارک از G8441 با صفحه‌نمایش 720p یاد شده اما ظاهرا این گوشی دارای صفحه‌نمایش فول اچ‌دی است. در این اطلاعات همچنین از دو دوربین 8 مگاپیکسلی یاد شده که هنوز معلوم نیست که این دو دوربین در کنار هم در بخش پشتی قرار دارند یا اینکه یکی از آنها بالای صفحه‌نمایش و دیگری پشت دستگاه است. تکه دیگر اطلاعات جالب در مورد این دو گوشی ارائه آنها با نسخه بعدی اندروید یا اندروید 8 است که همین مسئله احتمالا ورود به بازار این دو گوشی را به پاییز امسال یعنی پس از ارائه نسل بعدی پیکسل‌های گوگل که با این نسخه ارائه می‌شوند موکول می‌کند.

پیش از این اطلاعاتی در مورد یک گوشی سونی منتشر شده بود که احتمالا با صفحه‌نمایش 6 اینچی Full Active شرکت زاپنی JDI به صورت فول اسکرین و تمام‌صفحه ارائه می‌شود که شاید همین XZ1 یا G8441 باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ