بازگشایی جعبه وان پلاس 5 تی 1 هفته قبل از رونمایی!

0
15411
بازگشایی جعبه وان پلاس 5 تی یک هفته قبل از رونمایی!

تا معرفی رسمی گوشی هیجان‌انگیز وان پلاس 5 تی کمتر از یک هفته فاصله داریم و اطلاعات در مورد این گوشی حالا از هر سمتی حتی از خود شرکت سازنده به گوش می‌رسد یک ماه پیش تصویری از وان پلاس 5T با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین منتشر شد و حالا تقریبا از ظاهر و مشخصات این گوشی اطمینان داریم. امروز یک ویدئوی 5 دقیقه‌ای از بازگشایی جعبه وان پلاس 5 تی منتشر شد که با وجود آنکه پس از دقایقی حذف گردید اما لینک آن در یوتیوب در کانال‌های دیگر در دسترس قرار گرفت و حالا می‌توان آن را به سادگی مشاهده کرد.

 

 

در این ویدئو که در بالا در دسترس قرار دارد البته با جعبه اصلی دستگاه روبرو نمی‌شویم و مشخصات جعبه حاضر در این فیلم، باکسی برای معرفی این مدل به تسترها است اما می‌توان امیدوار بود که اوازم حاضر در این جعبه در نسخه اصلی نیز حاضر باشند. در این ویدئو تقریبا هر آنچه که می‌‌خواهید در مورد وان پلاس 5 تی بدانید ذکر شده و با وجود آن نقاط ابهام اندکی برای دوست‌داران این برند باقی می‌ماند. بزرگ‌ترین تفاوت OnePlus 5 و 5T به صفحه‌نمایش 18:9 مدل 5T و محل سنسور اثر انگشت آن در بخش پشتی تعلق دارد.

OnePlus 5T قرار است پنجشنبه 16 نوامبر (25 آبان) به صورت رسمی معرفی شده و احتمالا طی مدت زمانی کوتاه به صورت جهانی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ