امکان استفاده از برنامه‌های ثالث در محصولات پوشیدنی هواوی مهیا شد

0
1894
امکان استفاده از برنامه‌های ثالث در محصولات پوشیدنی هواوی مهیا شد

محصولات پوشیدنی هواوی تاکنون با برنامه‌های کاربردی ساخت خود این شرکت روانه بازار شده و امکان نصب برنامه‌های ثالث روی آن‌ها فراهم نبود. اما به تازگی این امکان برای محصولات هواوی مهیا شده که می‌تواند باعث رشد کیفیت و فراوانی برنامه‌ها در این اکوسیستم شود. تمرکز روی محصولات پوشیدنی و صوتی، بخشی از استراتژی هواوی در سال‌های اخیر بوده است. این شرکت که همواره برای حضور در بازارهای جدید پیش قدم می‌شود، چند سالی است که وارد حوزه محصولات پوشیدنی شده و محصولات پر تعدادی را نیز عرضه کرده است.

امکان استفاده از برنامه‌های ثالث در محصولات پوشیدنی هواوی مهیا شد

تصمیم جدید هواوی برای همکاری با شرکت‌های دیگر در زمینه نرم‌افزار نیز منجر به بهتر شدن جایگاه هواوی در بازار محصولات پوشیدنی خواهد شد. بسیاری از نرم‌افزارهای محبوب محصولات پوشیدنی مانند Calm ،Recodr ،Telegram ،Spotify ،Citymapper ،Infinity Loop و بسیاری از برنامه‌های دیگر به زودی راه خود را به محصولات هواوی باز خواهند کرد تا خدمات خود را به کاربران پرتعداد این اکوسیستم ارائه دهند.

برای اطمینان از عملکرد برنامه‌ها روی محصولات پوشیدنی هواوی این شرکت یک آزمایش واقعی انجام داده است. در این آزمایش برنامه Fitify که ساخته شرکت دیگری ب است، روی یک ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 Pro نصب شده و بدون نقص تمام قابلیت‌های خود را به اجرا گذاشته است.

این برنامه حوزه سلامت، 900 برنامه تمرینی مختلف را در خود جای داده و تا کنون موفق به ثبت 200 میلیون جلسه ورزشی از کاربران خود شده است. این برنامه که از طریق App Gallery هواوی در اختیار کاربران قرار گرفته، تا کنون کاربرانی از 170 کشور و با‌ 18 زبان مختلف داشته است.

برای محقق شدن ایده استفاده از برنامه‌های دیگر در محصولات پوشیدنی هواوی این شرکت دست به ساخت چندین کیت توسعه (Dev Kit) مختلف زده که کمک بزرگی به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برای هماهنگ کردن برنامه‌هایشان با اکوسیستم هواوی بوده است.

سرمایه‌گذاری هنگفت در بخش نرم‌افزاری، علاوه بر توسعه اکوسیستم هواوی، باعث ایجاد ابزارهای ارتباطی لازم برای برقراری ارتباط بین این اکوسیستم و دیگر توسعه‌دهندگان نیز شده است. با توجه به رشد تعداد کاربران و به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید، حالا هواوی و اکوسیستم نرم‌افزاری‌اش بیش از پیش به تبدیل شدن به یک قطب در دنیای برنامه‌های گوشی هوشمند نزدیک شده‌اند.

ارسال یک پاسخ