به‌زودی منتظر LG V60 ThinQ با Snapdragon 865 باشید

0
1507
به‌زودی منتظر LG V60 ThinQ با Snapdragon 865 باشید

زمستان سال گذشته بود که شرکت ال‌جی از V50 ThinQ 5G‌ در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) رونمایی کرد و حالا اگر گزارش‌های منتشر شده در این زمینه صحت داشته باشیم باید منتظر جانشین آن در MWC امسال باشیم. این گوشی که ظاهرا V60 ThinQ نام دارد به گفته منبع این خبر همچون سلف خود از امکان ارتباطی 5G‌ پشتیبانی کرده و بازهم مثل گذشته یک قاب مجهز به صفحه‌نمایش دوم نیز برای آن عرضه می‌شود. این قاب موسوم به DualScreen طبق اطلاعات به دست آمده از طراحی بهبود یافته‌ای بهره می‌برد که نقاط ضعف مدل پیشین را پوشش خواهد داد.

به‌زودی منتظر LG V60 ThinQ با Snapdragon 865 باشید

اطلاعات در رابطه با V60 ThinQ هنوز کاملا محدود و مبهم بوده و جزییات چندانی در رابطه با آن منتشر نشده است؛ در این میان البته در یک مورد یعنی چیپ‌ست پردازشی دستگاه می‌توان با اطمینان بیشتری صحبت کرد جایی‌که با توجه به جایگاه این گوشی به عنوان پرچمدار بعدی شرکت LG می‌توان از حضور آخرین نسل از پردازنده‌های شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 865 به میزان زیادی اطمینان داشت.

ال‌جی در دور قبلی کنگره جهانی موبایلی یا MWC 2019 از دو گوشی دیگر G8 ThinQ و G8s ThinQ نیز رونمایی کرد اما امسال هنوز مشخص نیست که این شرکت ادامه‌ای بر این دو مدل را نیز ارائه خواهد کرد یا خیر. LG V50 ThinQ از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی OLED با وضوح 1440×3120 پیکسل بهره می‌برد که با پوششی از گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. پردازنده Snapdragon 855، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی دیگر نکات پردازشی این گوشی را تشکیل می‌ًادند و در زمینه دوربین نیز، یه واحد عادی، تله فتو و التراواید به ترتیب با رزولوشن‌های 12، 12 و 16 مگاپیکسل در این گوشی حضور داشت. از جزییات بیشتر در رابطه با V60 ThinQ هنوز خبری نیست اما می‌توان نسبت به بهبود این موارد در نسل بعدی پرچمداران سری V شرکت ال‌جی اطمینان داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ