تبدیل جعبه تلویزیون‌های سامسونگ به خانه گربه

0
2496
تبدیل جعبه تلویزیون‌های سامسونگ به خانه گربه‌!

شرکت سامسونگ در راستای اقدامات محیط زیستی خود امروز از برنامه جدیدی برای تغییر در بسته‌بندی کارتن تلویزیون‌های این شرکت خبر داد. در این طرح جدید کارتن تلویزیون‌های مختلف این برند از موارد دوست‌دار طبیعت با مقوای چین‌دار ساخته می‌شود تا بازیافت این محصولات و استفاده از آن‌ها برای مصارف خلاقانه را آسان‌تر نماید. در همین راستان سامسونگ خط‌چین‌هایی را روی این بسته‌بندی‌ها قرار می‌دهد تا در صورت بریدن کارتن در راستای آن‌ها، بتوان به سادگی میزهای کوچک یا خانه گربه یا دیگر حیوانات خانگی را درست کرد. این البته تنها تلاش سامسونگ برای ساخت خانه گربه و یا دیگر ابداعات جالب‌توجه در این زمینه نبوده و در جعبه تلویزیون همچنین دستورالعملی برای انجام صحیح این امور نیز قرار گرفته است. این دستورالعمل همچنین با اسکن یک QR Code نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

تبدیل جعبه تلویزیون‌های سامسونگ به خانه گربه‌!

از جمله موارد قابل ساخت با این جعبه‌ها به گفته سامسونگ جدا از خانه گربه و دیگر حیوانات خانگی مشابه می‌توان به محل نگه‌داری مجله‌ها، قرار گرفتن دستگاه‌های الکترونیکی و ریموت‌کنترل اشاره کرد. سامسونگ در زمینه ایده ساخت کارتن‌های بسته‌بندی دوست‌دار محیط‌زیست تازه‌کار نبوده و چندی پیش جایزه خلاقیت را از نمایشگاه CES 2020 در این زمینه به خود اختصاص داده بود.

تبدیل جعبه تلویزیون‌های سامسونگ به خانه گربه‌!

سامسونگ در این زمینه با همکاری با محله لایف‌استایل بریتانیایی Dezeen از ششم آوریل مسابقه‌ای را برای یافتن خاص‌ترین و عملی‌ترین طرح ممکن برای بسته‌بندی‌های خود آغاز کرده که طرح برنده آن همراه با دستورالعمل ساخت در نهایت در بسته‌بندی‌های این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع

ارسال یک پاسخ