تبلت LG با طراحی بدون حاشیه و کیبورد وایرلس جداشدنی؟

0
2676

بازار تبلت در طی یکی دو سال گذشته به شدت کساد و بدون مشتری بوده و تنها در برخی موارد خاص، تبلت‌های ویژه‌ای برای کاربری‌های خاص ارائه شده‌اند. چندی پیش نیز اپل به عنوان مهم‌ترین بازیگر دنیای تبلت مجبور به ایجاد تغییرات انقلابی در تبلت‌های خود گردیده و iPad Pro 11  و iPad Pro 12.9 جدید را با حاشیه‌های بسیار اندک و مجهز به قلم، روانه بازار نمود. حضور در این بازار به خصوص برای نمونه‌های اندرویدی با بزرگ‌تر شدن هرچه بیشتر سایز صفحه‌نمایش‌های موبایل، بسیار مشکل‌تر از نمونه‌های مبتنی بر iOS بوده و تنها برخی برندها نظیر سامسونگ و هواوی، هنوز دلائلی برای ادامه سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند. در این شرکت ظاهرا باید منتظر دیدار یک تبلت LG در آینده نزدیک باشیم، تبلتی‌که طراحی جدید و مشخصات جالب‌توجه‌ای را ارائه می‌کند. محصولات حاضر در خانواده تبلت LG تا به امروز بیشتر به رده متوسط و حتی پائین بازار تعلق داشته که با قیمت مناسب، ظاهرا توجه کاربران با بودجه محدود را به خود جلب نموده‌اند.

 

تبلت LG با طراحی بدون حاشیه و کیبورد وایرلس جداشدنی؟

در این شرایط حضور LG‌ در بازاری که به طور کامل توسط اپل و سامسونگ اداره می‌شود و جدا از این دو برند نیز بزرگان دیگری، بالاتر از LG قرار دارند به جز در شرایطی که با نمونه متفاوتی روبرو باشیم، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. از نگاه ال‌جی اما این تفاوت ظاهرا وجود دارد چرا که طبق درخواست ثبت اختراع جدیدی که ال‌جی به ادامه مالکیت معنوی کره‌جنوبی (KIPO) ارائه کرده جزئیات این تبلت LG (که البته طبیعتا هنوز نمی‌توان در مورد به واقعیت پیوستن آن اظهار نظر کرد) به نمایش گذاشته شده است.

این پتنت که نخستین بار توسط LetsGoDigital افشا شد، تبلت تمام‌صفحه‌ای را با حاشیه‌های بسیار اندک به نمایش می‌گذارد که دارای یک صفحه‌کلید جداشدنی با امکان ارتباطی وایرلس است. این تبلت همچنین به کاوری مجهز است که می‌تواند نقش پایه دستگاه را نیز ایفا کند.

منبع

ارسال یک پاسخ