تصاویر گلکسی Note 8 که ممکن است به واقعیت بپیوندند

0
2266
تصاویر گلکسی Note 8 که ممکن است به واقعیت بپیوندند

پس از اتفاقاتی که برای نوت7 افتاد ایده حذف کامل این سری بر سر زبان‌ها افتاد؛ سامسونگ اما نه‌تنها این سری را حذف نکرد بلکه تا چند ماه دیگر گلکسی Note 8 را نیز به بازار ارائه می‌کند. امروز یک طراح مطرح، با در کنار هم قرار دادن واقعیت‌ها و خبرهای مرتبط با این گوشی، رندرهای زیبا و با کیفیتی را از این گوشی ارائه داده که با کمک آنها می‌توان تصویری از آنچه نوت 8 قرار است ارائه دهد را مشاهده کرد.

این طراح که Benjamin Geskin نام دارد پیش‌بینی کرده که گلکسی Note 8 دارای صفحه‌نمایش 6.4 اینچی 4K است که مثل سری اس 8 از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. همچنین در این طرح سنسور اثر انگشت نیز به زیر شیشه صفحه‌نمایش منتقل شده است. اسپیکرهای استریو و دوربین‌های دوگانه بخش پشتی قسمت‌های قابل ملاحظه دیگر در طرح Geskin‌ در مورد گلکسی Note 8 را تشکیل می‌دهند البته در صورتی که این طرح به واقعیت بپیوندد هنوز مشخص نیست که قلم دستگاه چگونه در این بدنه کوچک و ظریف جای می‌گیرد؟

تصاویر گلکسی Note 8 که ممکن است به واقعیت بپیوندند

به عنوان یک نکته مهم دیگر باید به سایز صفحه‌نمایش اشاره کرد که اختلاف تنها 0.2 اینچ مابین S8+ و NOte8 در حالی‌که مطمئنا مدل نوت قیمت بالاتری خواهد داشت نمی‌تواند توجیه مناسبی جهت متقاعد کردن کاربران برای خرید این گوشی باشد. سایر طرح‌های Geskin و شکل‌های مرتبط با نوت8 را می‌توانید از لینک منبع (با تغییر IP) مشاهده کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ