تصاویر رسمی و واقعی از NEX 2 – اسمارت‌فون دو چهره Vivo

0
1980
تصاویر رسمی و واقعی از NEX 2 اسمارت‌فون دو چهره Vivo

چند روز پیش اطلاعاتی در مورد ویوو NEX 2 با دو صفحه‌نمایش، یکی به صورت تمام‌صفحه در جلو و دیگری کوچک‌تر با حاشیه‌های بزرگ در بخش پشتی منتشر شد که نیاز به دوربین سلفی را از میان می‌برد و امکان گرفتن تصاویر با کیفیتی با دوربین‌های سه‌گانه بخش پشتی را ارائه می‌کرد. روز گذشته شرکت ویوو خود با انتشار یک عکس از NEX 2 بار دیگر توجه‌ها را به این گوشی جلب کرد. عکس NEX 2 که همزمان روی شبکه اجتماعی چینی Weibo و سایت ویوو منتشر شده به روشنی دو صفحه‌نمایش این گوشی را به نمایش می‌گذارد و هرچند اطلاعات تکمیلی خاصی را ارائه نمی‌کند اما از روی آنها به خوبی می‌توان درصد بسیار بالای اندازه صفحه‌نمایش به بدنه در بخش روئی و صفحه‌نمایش دوم جای گرفته در زیر سه دوربین بخش پشتی را مشاهده کرد.

تصاویر رسمی و واقعی از NEX 2 اسمارت‌فون دو چهره Vivo
استفاده از سه دوربین بخش پشتی برای گرفتن سلفی‌های با کیفیت کاملا هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد اما در یک مورد نگرانی‌هائی را ایجاد می‌کند؛ یکی از اصلی‌ترین کاربردهای دوربین سلفی در حالت عادی آن یعنی بالای پنل اصلی، برقراری تماس‌های ویدئویی است؛ کیفیت این تماس‌ها البته به دلیل مواردی مقل سرعت اینترنت و مشخصات نچندان درخشان اغلب دوربین‌های سلفی، چندان فوق‌العاده نیست اما برقراری این تماس‌ها در صفحه‌نمایش بزرگ و واید اصلی دستگاه امر مطلوبی خواهد بود. در NEX 2 اما با توجه به جایگاه دوربین‌های بخش پشتی، در صورت با کیفیت نبودن صفحه‌نمایش دوم، احتمالا با شرایط نامطلوبی از این لحاظ در مقایسه با صفحه‌نمایش اصلی روبرو خواهیم شد. ویوو جدا از عکس، یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه هم از این گوشی به نمایش گذاشته است.

 

جدا از این مورد امروز تصاویر دیگری از این گوشی در دنیای واقعی منتشر شد که برخی دیگر از مشخصات آن را به تصویر می‌کشد. از جمله این مشخصات باید به برآمدگی دایره‌ای دو عدد از دوربین‌های بخش پشتی اشاره کرد که احتمالا دوربین‌های اصلی دستگاه باشند.

Vivo NEX 2 Vivo NEX 2

در این تصاویر برخلاف آنچه از قبل دیده بودیم چهار دوربین در پشت گوشی همراه با قابلیتی که از آن به عنوان زیبائی سه‌بعدی یا 3D beauty نام برده می‌شود، به چشم می‌خورد.

تصاویر رسمی و واقعی از NEX 2 اسمارت‌فون دو چهره Vivo
منابع خبر همچنین ادعا کرده‌اند که صفحه‌نمایش دوم در این مجموعه 5.5 اینچ بوده و حتی به یک میکروفون تماس نیز مجهز است و می‌توان با آن به تماس پاسخ گفت. هنوز زمان ارائه NEX 2 به بازار مشخص نیست اما با توجه به حجم اطلاعات می‌توان به احتمال فراوان، این زمان را نزدیک دانست.

تصاویر رسمی و واقعی از NEX 2 اسمارت‌فون دو چهره Vivo

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ