تصاویر رسمی گلکسی A6 و A6 پلاس لو رفت!

0
10174
تصاویر رسمی گلکسی A6 و A6 پلاس لو رفت!

گلکسی A6 و A6 پلاس ظاهرا دو گوشی جدید رده میانی سامسونگ هستند که به زودی به بازار ارائه می‌شوند. از چند پیش اطلاعاتی در مورد این دو گوشی در دسترس قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به ارائه آنها با رنگ‌های آبی، طلائی و مشکی اشاره کرد که رنگ آبی در این میان، رنگی جدید برای این سری نیز به حساب می‌آید.

تصاویر رسمی گلکسی A6 و A6 پلاس لو رفت!

امروز اطلاعات دیگری در مورد گلکسی A6 و A6 پلاس در دست داریم که از یک فروشگاه آنلاین لهستانی به نام MGSM به بیرون درز پیدا کرده و به لطف آن اینک رندرهای رسمی مدل پلاس را می‌توانیم به وضوح ببنیم.

تصاویر رسمی گلکسی A6 و A6 پلاس لو رفت!

از این گذشته یک سایت برزیلی نیز تصویر لایو و زنده‌ای از گلکسی A6 معمولی را به نمایش گذاشته که به رنگ مشکی است و تفاوت اصلی آن نسبت به A6 پلاس به نبود دوربین دوم در بخش پشتی تعلق دارد. سایت MGSM‌ همچنین مشخصاتی را نیز برای +A6 درج کرده که البته ظاهرا این مشخصات هنوز Specification نهائی این گوشی نیستند و به نقل از شایعات تأیید شده در این سایت ظاهر شده‌اند بنابراین نمی‌توان تکیه چندانی بر آنها کرد. از آن جمله هنوز وضوح دوربین‌های اصلی و سلفی و همچنین نوع دقیق پروسسور دستگاه در این میان مشخص نشده است. با توجه به درز خبرهائی از این دست می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک، سامسونگ این دو گوشی را به بازار عرضه کند.

منبع 1

منبع 2 

 

ارسال یک پاسخ