تصاویری از گلکسی S9 : سامسونگ هم جک هدست را حذف کرد؟

0
2359
تصاویری از گلکسی S9 : سامسونگ هم جک هدست را حذف کرد؟

با اینکه هنوز صحبت کردن در مورد گلکسی S9 ، پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ که احتمالا طبق روال در بهار آینده به بازار عرضه می‌شود کاملا زود به نظر می‌رسد اما اینجا و آنجا خبرهایی در مورد گلکسی S9 به گوش می‌رسد که برخی موارد در آن جالب توجه به نظر هستند. صحبت در مورد Galaxy S9 به مدت‌ها پیش و زمانی که فقط دو هفته از معرفی گلکسی S8 می‌گذشت باز می‌گردد بنابراین حالا با گذشت بیش از هفت ماه از آن زمان طبیعی به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تکمیل کردن طرح اولیه خود در مورد این پرچمداران باشد. سوال‌هایی که در این مرحله در مورد پرچمدار بعدی شرکت اپل مطرح می‌شود بیشتر حول و حوش طراحی گوشی قرار دارد و مواردی مثل جایگاه سنسور اثر انگشت، استفاده از فناوری مشابه اپل در تشخیص چهره و جک 3.5 میلی‌متری هدست از این گونه سوالات به شمار می‌روند.

تصاویری از گلکسی S9 : سامسونگ هم جک هدست را حذف کرد؟

خبرهای رخنه‌کرده از منابع چینی سعی در پاسخ گفتن به این سوالات دارند. این خبرهای جدید که به تازگی در سایت TechDroider منتشر شده‌اند شامل دو طرح اولیه از آنچه گلکسی S9 و +S9 نامیده می‌شوند نیست هست که با توجه به رویه سامسونگ در سال‌‌های اخیر حداقل در زمینه نام‌گذاری کاملا محتمل به نظر می‌رسند. طبق این خبر سامسونگ ظاهرا به دنبال شیوه کاملا امن‌تری از فناوری تشخیص چهره است که شامل فناوری تشخیص سه‌بعدی و مطمئنا در پاسخ به Face ID اپل ارائه می‌شود. برای این کار سامسونگ باید اسکنر چهره تشخیص‌دهنده عمق را به سیستم اسکن عنبیه خود که در حال حاضر در سری S8 و نوت8 حضور دارد بیفزاید.

تصاویری از گلکسی S9 : سامسونگ هم جک هدست را حذف کرد؟

طراحی گوشی طبق این تصاویر با آنچه پیش از این دیده‌ایم تفاوت خاصی ندارد اما نکته جالب اینکه این بار حاشیه پایینی تقریبا به طور کامل حذف شده و حاشیه بالایی نیز کمتر شده است. در مورد سنسور اثر انگشت طبق اطلاعات این منبع هنوز سامسونگ موفق به جای‌‌گذاری آن زیر شیشه صفحه‌نمایش نشده است و احتمالا باید در گلکسی S9 نیز هنوز سنسور اثر انگشت کنار دوربین را تحمل کنیم. دومین تکه مهم اطلاعات به جک اتصال هدست تعلق دارد که ظاهرا سامسونگ نیز آن را پس از اپل حذف کرده است. در زمینه دوربین‌های اصلی از دو دوربین 16 مگاپیکسلی مثل نوت8 سخن به میان آمده و در جلو نیز ظاهرا از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ