تصویری از ردمی Note 5 اولین فول اسکرین شائومی

0
2826
تصویری از ردمی Note 5 اولین فول اسکرین شائومی

تا به امروز برخی خبرهای جسته و گریخته در مورد ردمی Note 5 اولین گوشی 18:9 شائومی در رده میانی بازار منتشر شده ست و در بهترین حالت چیزی جز رندرهای غیر واقعی این مدل در دسترس قرار گرفته‌اند. امروز اما تصویری از ردمی Note 5 در دست داریم که این گوشی را در دنیای واقعی و در دستان یک کاربر نشان می‌دهد.

در این تصویر نچدان واضح ظاهرا با یک نمونه اولیه (پروتوتایپ) Xiaomi Redmi Note 5 روبرو هستیم که در بخش جلویی دستگاه حاشیه‌‌های بسیار باریکی داشته و احتمالا صفحه‌نمایش آن 5.5 اینچی است. در بخش پشتی نیز دو دوربین به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند و در پایین این دو نیز فلش LED و سنسور اثر انگشت قرار دارد. طبق خبرهای تأیید نشده ردمی نوت 5 دارای دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه بوده اما وضوح دوربین سلفی آن هنوز مشخص نشده است.

تصویری از ردمی Note 5 اولین فول اسکرین شائومی

در زمینه پردازشی نیز تا به امروز سخن از دو گزینه شامل Snapdragon 660 و Helio P25 به میان آمده که ظاهرا گزینه دوم بیش از دیگری محتمل به نظر می‌رسد. ظرفیت باتری این مدل نیز طبق شنیده‌ها 4,000mAh خواهد بود. این گوشی در سه نسخه مختلف از لحاظ حافظه رم و حافظه داخلی ارائه می‌شود که شامل نسخه 3GB/16GB با قیمت احتمالی نزدیک به 150 دلار،‌ نسخه 4GB/32GB با قیمت احتمالی 195 دلار و در نهایت نسخه 4GB/64GB با قیمت تقریبی 256 دلار می‌شود. هنوز زمان ارائه رسمی این مدل مشخص نشده است اما با توجه به درز اطلاعات جدید، انتظار برای دیدن این گوشی چندان طولانی نخواهد بود. نزدیک به دو ماه گوشی دیگری از این خانواده با نام Redmi Note 5A معرفی شد که مشخصات میانه رو به پایینی داشته و از صفحه‌نمایش فول اسکرین نیز در آن خبری نبود.

منبع

ارسال یک پاسخ