باتری Galaxy S8 و +S8 و جعبه آنها را ببینید

0
3108
باتری Galaxy S8 و +S8 و جعبه آنها را ببینید

تنها 6 روز دیگر تا معرفی رسمی پرچمداران سامسونگ در سال 2017 باقی است. از S8 و +S8 تاکنون خبرهای بیشماری منتشر شده است و یافتن اطلاعاتی جدید در مورد این دو گوشی که پیش از این منتشر نشده باشد تقریبا غیر ممکن است. چندی پیش تصویری از یک باتری منتشب به گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد که ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی را برای این باتری نشان می‌داد در همان هنگام با وجود در دسترس نبودن تصویری از باتری Galaxy S8 ظرفیت این باتری نیز 3000mAh تخمین زده شده بود. اینک اما عکسی از باتری Galaxy S8 در دسترس قرار گرفته که آن را در کنار +S8 نشان می‌دهد.

samsung galaxy s8 battery samsung galaxy s8 battery

در این عکس هم روی باتری Galaxy S8 و هم اس 8 پلاس نوشته‌ها و تاریخ‌هایی دیده می‌شود که احتمال واقعی بودن این تصاویر را کاملا افزایش داده و به ا حتمال قریب به یقین در حال مشاهده نمونه‌های واقعی این باتری‌ها هستیم. سامسونگ در سال گذشته در S7 و S7 edge از دو باتری 3100 و 3600 میلی آمپر استفاده کرد اما امسال علاوه بر کابوس نوت7 که این شرکت را اندکی در زمینه باتری محتاط‌تر کرده، طراحی گوشی‌ها نیز دست سازندگان این دو مدل را در ارتقا بیش از اندازه ظرفیت باتری بسته نگه داشته است.

دیگر خبر مرتبط با سامسونگ، لو رفتن تصویری از جعبه محتویات گوشی اس 8 پلاس است که به صورت تمام مشکی با نشان برجسته آبی رنگ S8 پلاس ارائه می‌شود. یکی از محتویات جذابی که به احتمال فراوان در این باکس قرار می‌گیرد هدست AKG سامسونگ سامسونگ است که با وجود مستندات متعدد از جمله به تملک درآمدن و  افزوده شدن کمپانی مادر هارمان به  مجموعه سامسونگ، حداقل در این تصویر جعبه نشانی از آن در نوشته‌ها دیده نمی‌شود.

samsung galaxy s8 plus retail box samsung galaxy s8 plus retail box

برای دیدن مدل‌های واقعی و پایین یافتن این سیل اطلاعات درمورد اس 8 و اس 8 پلاس تنها باید 6 روز دیگر تا 29 مارچ (9 فروردین) به انتظار نشست.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ