تصویری از لپ تاپ Surface ؛ ویندوز RT دوباره متولد می‌شود؟

0
2297
لپ تاپ Surface فردا می‌آید ؛ تصویر آن را امروز ببینید

ظاهرا مایکروسافت قرار است در همایشی در شهر نیویورک از جدیدترین محصول سخت‌افزاری خود که در شایعات با نام لپ تاپ Surface از آن یاد می‌شود رونمایی کند. این لپ‌تاپ جدید ظاهرا به عنوان رقیبی برای نوت‌بوک‌های ارزان‌قیمت کروم‌بوک گوگل مطرح شده و چندی پیش نیز اطلاعاتی در مورد آنها با عنوان لپ‌تاپ‌های Windows 10 Cloud منتشر شد. امروز اکانت توئیتر WalkingCat اطلاعات تازه‌ای در مورد این مجموعه و چند عکس را منتشر کرده که ظاهرا می‌توان آنها را تصاویر واقعی این دیوایس‌ها تصور کرد.

لپ تاپ Surface فردا می‌آید ؛ تصویر آن را امروز ببینید

در این اطلاعات جدید از این دیوایس‌ها به سادگی با عنوان لپ تاپ Surface یاد شده و یک صفحه‌نمایش 13.5 اینچی برای آنها در نظر گرفته شده است. جنس محوطه کیبورد و ترک‌پد این لپ‌تاپ را جنس نرمی همانند آنچه پیش از این در کاور کیبوردی تبلت‌های سرفیس دیده بودیم فرا گرفته و ظاهرا سیستم‌عامل دستگاه نیز نسخه سبک و خاصی از ویندوز 10 خواهد بود که Windows 10 S نام گرفته است طبق اطلاعات پیشین این سیستم‌عامل که تا قبل از این با نام Windows 10 Cloud از آن یاد می‌شد تنها با اپلیکیشن‌های وب مایکروسافت منطبق است و نمی‌توان برنامه‌های معمول ویندوز را روی آن نصب کرد و بدین‌ترتیب شاید دوباره شاهد تولد فاجعه‌ای مشابه‌ای همچون Windows RT باشیم.

لپ تاپ Surface فردا می‌آید ؛ تصویر آن را امروز ببینید

 

در این منبع به ارائه دستگاه در چهار رنگ آبی، طلایی، خاکستری و خاکستری کبود (Burgundy) ارائه می‌شود که حداقل از لحاظ ظاهری طراحی جذابی دارد.

لپ تاپ Surface فردا می‌آید ؛ تصویر آن را امروز ببینید

اطلاعات چندان دیگری در مورد این مجموعه در این منبع مطرح نشده اما پیش از این حداقل نیازهای این سیستم بسیار اندک و در سطح پردازنده‌های سلرون یا بالاتر، 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (بسته به 32 یا 64 بیتی بودن سیستم)،‌ حضور eMMCهای پر سرعت یا UFS و پشتیبانی از قلم یا تاچ تعریف شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ