این قهرمان HTC ست؟ One A9 را از نزدیک ببینید

0
2071
اطلاعات در مورد htc one a9

بیش از 3 ماه پیش زمانی که مدیرعامل HTC ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که فروش پایین One M9 برای سهام‌داران و دوست‌داران این برند ایجاد کرده بود خبر از ارائه یک قهرمان (hero) در آینده نزدیک را داده بود حتی بدبین‌ترین منتقد این برند نیز تصور جای گرفتن یک گوشی رده میانی در این تعریف را نمی‌کرد. A9 اما در صورتی که همان قهرمان باشد اینک با مشخصات میانی و تصویری واقعی پیش روی ماست.

سیل اطلاعات در مورد A9 از مدت‌ها پیش با فاش شدن‌های پیاپی مشخصات این گوشی به شدت بالا گرفت. این گوشی که با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از آن شباهت غریبی به دو نسل جدید آیفون دارد برخلاف انتظارهای اولیه در ردیف برترین پرچمداران حال حاضر دنیای اندروید قرار نداشته و حتی با توجه به استانداردهای HTC نیز در بهترین حالت می‌توان آن را یک گوشی رده میانی تصور کرد. تصاویر رندر رسمی نچندان واضح این گوشی خبر از ارائه آن در شش رنگ طلایی، نقره‌ای، قرمز، خاکستری تیره، رز-گلد و خاکستری روشن را می‌دهد که شباهت آن به آیفون‌های نسل 6 به خصوص در این دو رنگ آخر کاملا مشهود است.

اطلاعات در مورد htc one a9

تصویری که جدیدا از این گوشی در دسترس قرار گرفته است اما برخلاف تصاویر رندر رسمی، A9 را در دنیای واقعی و در حال اجرای یک برنامه نشان می‌دهد. این تصویر که کیفیت نسبتا مناسبی دارد برخی از اطلاعات در دسترس در مورد A9 را تایید می‌‌کند که 5 اینچی و فول اچ‌دی بودن صفحه‌نمایش، استفاده از چیپ‌ست Snpadragon 617 (حاوی 8 هسته 1.5 گیگاهرتزی A53 و گرافیک Adreno 405)، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی از آن جمله به شمار می‌روند. دکمه نسبتا بزرگ زیر صفحه‌نمایش نیز به خوبی احتمال حضور حسگر اثر انگشت در این کلید را تایید می‌کند.

اطلاعات در مورد htc one a9

سایر مشخصاتی که پیش از این در مورد A9 ارائه شده بود به دوربین‌ اصلی 13 مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال، دوربین دوم 4 مگاپیکسلی، فناوری AMOLED صفحه‌نمایش،‌باتری 2150mAh و ارائه با اندروید مارشمالو اشاره داشتند. HTC One A9 قرار است ظرف 4 روز آینده در 29 سپتامبر (7 مهر) به صورت رسمی معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ