پرچمدار نوکیا را درون یک حصار ببینید :‌SD835، رم 4، حافظه 64

2
2509
نوکیا 9 را درون یک حصار ببینید :‌SD835، رم 4، حافظه 64

از چندین ماه پیش مشخص شده بود که شرکت دوباره تولد یافته نوکیا امسال جدا از گوشی‌های رده میانی و پایین خود یک پرچمدار بزرگ نیز برای ارائه دارد. پرچمدار نوکیا امروز نوکیا 9 نامیده می‌شود چندین بار موضوع بحث بوده و چندی پیش نیز طرح اولیه و تصویری از آن منتشر شد امروز اما به جای طرح اولیه خود نوکیا 9 به صورت واقعی در دستان یک کاربر در مجموعه frandroid.com دیده شده است این پرچمدار نوکیا اما برای لو نرفتن طراحی درون یک قاب محافظ خاص قرار دارد که طرح دستگاه را کاملا از دید مخفی می‌کند.

پرچمدار نوکیا را درون یک حصار ببینید :‌SD835، رم 4، حافظه 64

 

مخفی ماندن طرح گوشی اما به معنای در اختیار قرار نگرفتن اطلاعاتی از آن نیست از جمله این اطلاعات اینک می‌توان به صورت قاطع به جک 3.5 میلیمتری هدست و پورت USB Type-C در این گوشی اشاره کرد که کاملا باز و در دسترس قرار گرفته‌اند. در پشت گوشی دو دوربین به صورت عمودی دیده می‌شوند که طبق اطلاعات ارائه شده هر دو 13 مگاپیکسلی هستند و با اینکه هنوز تصاویر با کیفیتی را به دلیل بتا بودن دستگاه ارائه نمی‌کنند اما امید می‌رود در نسخه نهایی به لطف دو فلش LED و آنچه به ظاهر فوکوس لیزری در زیر این دو دوربین است عملکرد مناسبی داشته باشند.

پرچمدار نوکیا را درون یک حصار ببینید :‌SD835، رم 4، حافظه 64

پردازش در این گوشی با Snapdragon 835 همراه با 4 گیگ رم انجام شده و ظاهرا حافظه داخلی 64 گیگابایت است. رابط کاربری سیستم‌عامل نیز به گوشی‌های پیکسل شباهت دارد و نسخه سیستم‌عامل نیز اندروید 7.1.1 خواهد بود. شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز در این گوشی حضور دارد. برخی منابع، Nokia 9 را گوشی گران‌قیمتی با رقم ورود به بازار 700 دلار توصیف کرده‌‌اند.

منبع

2 دیدگاه

  1. یادمه ساله ۸۶ با سایت شما آشنا شدم
    بررسی های گوشیا رو میخوندم و لذت میبردم با اون القاب خاصی که به گوشی های میدادید مثل قهرمان مگس وزن فکر کنم ۶۱۲۰ کلاسیک بود.چند سال فعالیت نکردید و انگار دوباره شروع به کار کردید و از قافله عقب موندید.امیدوارم دوباره سایت شما پربازدید با بازخورد خوب کاربران همراه باشه.لطفا فعالیتت رو متوقف نکن.

ارسال یک پاسخ