گلکسی S7 edge برنده جایزه بهترین نمایشگر از SID

0
3377
گلکسی S7 edge برنده جایزه بهترین نمایشگر از SID

با اینکه اینک همه‌جا در مورد پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 صحبت می‌شود اما پرچمدار پر افتخار سال گذشته سامسونگ نیز هنوز خبرساز است. روز گذشته اعلام شد که گلکسی S7 edge یعنی برترین گوشی سال 2016 سامسونگ توسط موسسه صفحه‌نمایش‌های اطلاعاتی (Society for Information Display یا SID) حائز یکی از رتبه‌های برترین نمایشگرهای سال شده است و این موسسه صفحه‌‌نمایش این گوشی را یکی از دو برنده امسال تلقی کرده است.

این اولین باری نیست که سامسونگ برای پنل‌های AMOLED خود شایته دریافت این جائزه می‌شود و پیش از این در سال 2013 نیز بار دیگر به این مهم دست یافته بود. دارا بودن خطوط نرم، ظاهری با خمیدگی طبیعی و بهبود در پروسه دردست‌گیری نکات مثبتی هستند که از نگاه موسسه SID، سامسونگ گلکسی S7 edge را شایسته دریافت این جایزه کرده‌اند. نوع مدارهای داخلی این گوشی نیز با به حداقل رساندن فضاهی مرده به تنها 1.09 میلیمتر در ارتقا هرچه بیشتر جایگاه این صفحه‌‌نمایش نقش مهمی داشته‌اند.

گلکسی S7 edge برنده جایزه بهترین نمایشگر از SID

به جز سامسونگ دیگر شرکتی که همراه این برند عنوان برترین صفحه‌نمایش سال را به خود اختصاص داده است ال‌جی خواهد بود که به دلیل تلویزیون بسیار باریک موسوم به کاغذ دیواری خود به دریافت این جائزه نائل آمده است.

منبع

ارسال یک پاسخ