جایگزینان نکسوس می‌آیند :‌ گوگل Pixel و Pixel XL

0
2300
اطلاعات تازه در مورد گوگل pixel و pixel XL

گوگل همانطور که از پیش مشخص شده بود وظیفه ساخت اندرویدفون‌های جدید خود برای سال 2016 را به HTC سپرده است در این میان اما نسبت به خانواده نکسوس سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دیده می‌شود که شاید مهم‌ترین آنها حذف نام نکسوس باشد. آنطور که از گزارش‌های مختلف بر می‌آید گوگل Pixel و Pixel XL نام‌های جدید این دو گوشی هستند که به ترتیب 5.2 و 5.5 اینچ صفحه‌نمایش داشته و از نام نکسوس دیگر خبری نیست.

اطلاعات تازه در مورد گوگل pixel و pixel XL

امروز اطلاعات تازه‌تری در مورد گوگل Pixel و Pixel XL منتشر شد که سیمای این دو گوشی را بیشتر ترسیم می‌کند. تا آنجا که مشخص شده است هر دو گوشی این رده دارای آخرین revision چیپ‌ست Snapdragon 820 همراه با 4 گیگابایت رم هستند و طبق اطلاعات امروز با نسخه تازه‌ای از اندروید نوقا یعنی ورژن 7.1 ارائه می‌شوند که سنت ارائه آخرین ورژن‌های اندروید همراه با جدیدترین گوشی‌های گوگل را حفظ می‌کنند.

اطلاعات تازه در مورد گوگل pixel و pixel XL

اطلاعات تازه در این مورد به نقل از سند Global Certification Forum یا GCF منتشر شده که بر پایه آن هر دو مدل گوگل Pixel و Pixel XL در دو نسخه برای آمریکا و بازارهای جهانی ارائه می‌شود با این تفاوت که نسخه آمریکا از اتصال CDMA و باندهای متفاوت LTE پشتیبانی می‌کنند.

اطلاعات تازه در مورد گوگل pixel و pixel XL

قاب‌های جدیدی که برای این دو گوشی به نمایش گذاشته شده همگی دارای حفره‌های نسبتا بزرگی برای دوربین هستند اما هنوز در هیچ منبعی به حضور دوربین دوگانه در این مدل‌ها اشاره نشده است.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ