حذف سنسور اثر انگشت از Z5 و Z5 Compact در آمریکا

0
2714
ارائه سونی اکسپریا z5 و z5 Compact بدون سنسور اثر انگشت در آمریکا

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات صورت گرفته در اسمارت‌فون‌های پرچمدار جدید سونی در رده Z5 به حضور سنسور اثر انگشت روی دکمه تغییر یافته پاور این گوشی‌ها است. این تغییر که در هر سه مدل XPERIA Z5، XPERIA Z5 Comapct و XPERIA Z5 Premium دیده می‌شود ظاهرا حداقل در مورد دو مدل کوچک‌تر یعنی Z5 و Z5 Comapct ظاهرا در آمریکا ارائه نمی‌شود.

اولین حضور سری Z5 سونی در آمریکا با دو مدل XPERIA Z5‌ و XPERIA Z5 Compact صورت می‌پذیرد این دو مدل طبق اطلاعات منتشر شده حاوی تمامی مشخصات نسخه بین‌المللی دستگاه همچون صفحه‌نمایش‌های با سایز 4.6 و 5.2 اینچی، چیپ‌ست‌های Snpadragon 810،  بدنه تغییر ظاهر یافته و دوربین‌های جدید هستند اما یک نکته ممکن است بسیاری از خریداران این دو گوشی را در تهیه این دو مدل مردد سازد.

ارائه سونی اکسپریا z5 و z5 Compact بدون سنسور اثر انگشت در آمریکا

به گفته سونی این دو گوشی بدون سنسور اثر انگشت خود به بازار آمریکا عرضه می‌شوند که به احتمال فراوان تاثیر مشخصی در موقعیت شکننده فعلی سونی در این بازار خواهد گذاشت. هنوز دلیل این تصمیم کاملا مشخص نیست و معلوم نشده است که آیا نبود سنسور اثر انگشت تصمیمی داخلی از سونی بوده و یا اینکه از بیرون و مشخصا به دلیل قوانین آمریکا این تصمیم به آن تحمیل شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ