دفترچه راهنمای اندروید تاشوی سامسونگ منتشر شد

0
2421
دفترچه راهنمای اندروید تاشوی سامسونگ منتشر شد

تقریبا هیچ شرکت سازنده موبایل دیگری مثل سامسونگ، ایده گوشی‌های اندرویدی تاشو را در سال‌های اخیر جدی نگرفته است. از سری اشرافی و فوق‌گران‌قیمت Wxxx و نمونه‌ای مثل SM-W2107 گرفته تا نمونه‌های حاضر در سری G و مدل‌های ارزان‌تری همچون گوشی تاشوی گلکسی فولدر 2 که چندی پیش با قیمت مناسب برای بازار کره معرفی شد. در لیست مدل‌های اندروید تاشوی سامسونگ اما سری G در میانه مدل‌های اشرافی و نمونه‌های ارزان‌قیمت قرار داشته و امکانات به نسبت مناسبی را ارائه می‌کند. در این سری در سال‌های قبل مدل‌های G9098 و G9198 به بازار ارائه شده و طبیعتا ادامه آن مدل G9298 است که چندی پیش عکسی منتسب به آن منتشر شده بود. امروز رویداد تازه‌ای در مورد این اندروید تاشوی سامسونگ به وقوع پیوسته جایی‌که manual یا دفترچه راهنمای این گوشی روی سایت چینی سامسونگ منتشر شده است.

دفترچه راهنمای اندروید تاشوی سامسونگ منتشر شد

اطلاعات متعددی در این دفترچه راهنما منتشر شده (البته به زبان چینی!) که از آن میان برخی از آنها مثل پشتیبانی از سیستم پرداخت Samsung Pay، شارز وایرلس و پشتیبانی از NFC از سایرین با اهمیت‌تر به نظر می‌رسد. در G9298 طبق اطلاعات به دست آمده از دو صفحه‌نمایش 4.2 اینچی در بخش داخلی و خارجی گوشی استفاده می‌شود که هر دو Super AMOLED و فول اچ‌دی هستند. چیپ پردازشی Snapdragon 821 همراه با 4 گیگابایت رم و حافظه 64GB انتظارها در مورد قیمت دستگاه را بالا می برند و در بخش دوربین نیز مثل پرچمداران این برند دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

دفترچه راهنمای اندروید تاشوی سامسونگ منتشر شد

همانطور که از یک گوشی تاشو انتظار داریم در G9298 نیز قطر 15.9 میلیمتری دستگاه بسیار از حد معمول گوشی‌های عادی عادی فراتر می‌رود و وزن 234 گرمی آن نیز جتی از یک گوشی 6 اینچی معمولی نیز سنگین‌تر است .با وجود این حجم و وزن بالا باتری گوشی چندان قدرتمند نیست و با ظرفیت 2,300mAh روی کاغذ چندان راضی‌کننده و فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ