چرا کاربران هنوز گوشی فیچر فون می‌خرند؟

0
1894
علت خرید گوشی فیچرفون

بی‌تردید معروف‌ترین گوشی‌های بازار اسمارت‌فون‌هابا توانایی پشتیبانی از برنامه‌های گوناگون و صفحات نمایشگر لمسی هستند. اما مدل‌های ساده و یا به اصطلاح فیچر فون با آنکه با یک اسمارت‌فون در امکانات قابل مقایسه نیستند اما همچنان از مقبولیت بالایی برخوردار بوده و خریداران خودشان را دارند؛ حال بایستی پرسید چرا این بخش از بازار، هنوز جذابیت دارد؟

Sponsored

قیمت پایین‌تر

به طور حتم یکی از دلایل اصلی برای خرید یک گوشی فیچر فون، قیمت‌های پایین آن‌هاست که اکثریت زیر ۱۰۰ هزار تومان بوده و برای همین هر قشری می‌تواند به سراغ آن برود.

ساده بودن

بسیاری از کاربران علاقه‌ای به استفاده از برنامه‌ها و بازی‌های گوناگون ندارند و هدف‌شان از خرید یک گوشی، مکالمه ساده و یا فرستادن پیامک است. پس چه چیزی بهتر از یک گوشی ساده و فیچر فون؟

باتری بهتر

به دلیل آنکه استفاده عمده از مدل‌های فیچرفون به یک مکالمه ساده باز می‌گردد و صفحات نمایش کوچک‌تر این گوشی‌ها مصرف پایینی دارند، پس عمر باتری بالا و عدم نیاز به شارژهای متوالی، یکی دیگر از مزایای این محصولات است.

جنس بدنه مستحکم‌تر

یک گوشی ساده فیچر فون سبک است و به دلیل اندازه نمایشگر و ساختار پلاستیکی بدنه، در صورت سقوط از دست شما دچار آسیب بسیار کم‌تری نسبت به گوشی‌های بزرگ اسمارت شده و به همین خاطر با خیال آسوده‌تری از آن‌ها استفاده کرده و می‌توانید به هر سمتی که خواستید، آن‌ها را پرتاب کنید!

حمل و نقل ساده‌تر

به طور یقین جابجایی یک گوشی با وزن و اندازه کوچک، بسیار راحت‌تر از مدل‌های امروزی با نمایشگرهای بالای ۵ اینچ است و دیگر جیب شلوار شما به خاطر اندازه گوشی‌تان دچار تغییر شکل نخواهد شد!

حال چه مدلی بخریم؟

علت خرید گوشی فیچرفون

فیچرفون‌های زیادی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید اما یکی از محصولات عالی در این بخش، گوشی ساده فلای Eon 107D است که علاوه بر سادگی، از امکانات اولیه برای یک استفاده خوب و روزمره نیز برخوردار است. این گوشی تنها ۶۷ گرم وزن دارد و نمایشگر ۱.۸ اینچی آن از وضوح تصویر قابل قبول ۱۲۸ در ۱۶۰ پیکسل بهره می‌گیرد. کیفیت ساخت Eon 107D نیز در بین مدل‌های فیچرفون یکی از بهترین‌هاست و از پلاستیک با کیفیت بالا و استحکام زیاد در این گوشی استفاده شده است.

علت خرید گوشی فیچر فون

از دیگر قابلیت‌های Eon 107D می‌توان به دوربین با فلاش LED اشاره کرد که به شما در تاریکی به عنوان یک چراغ قوه پر نور کمک می‌کند. همچنین پشتیبانی هم‌زمان از دوسیم‌کارت و کارت حافظه جانبی نیز برای آن فراهم شده است.

شما می‌توانید این گوشی را با گارانتی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری محصولات فلای در ایران تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ