سندی از فاکس‌کان : آیفون 6S دوربین 12 رم 2

0
1690
معرفی ios 9.0 درکنفرانس wwdc 2015

اطلاعات جسته و گریخته در مورد نسل بعدی آی‌فون‌های شرکت اپل از این سو و آن سو به صورت مداوم به گوش می‌رسد و هیچ‌یک از این اطلاعات معمولا به صورت مستقل تایید نمی‌شود. این بار اما با ارائه شدن سندی جدید تقریبا می‌توان با اطمینان از دو مولفه مهم آیفون بعدی یعنی دوربین و میزان رم دستگاه سخن گفت. اطلاعات جدید در این رابطه از یک سند فاکس‌کان بدست آمده است.

فاکس‌کان که کارخانه اصلی تولید آی‌فون‌های شرکت اپل در طی چند ساله اخیر بوده است همواره یکی از مهم‌ترین منابع فاش شدن اطلاعات نیز به حساب می‌آید. در سند جدید منتسب به فاکس کان شماتیک تولید آیفون 6S به نمایش گذاشته شده که در طی آن اطلاعات پیشین در مورد 12 مگاپیکسلی بودن دوربین این گوشی و ارتقا حافظه رم آن به 2 گیگابایت تایید می‌شود. نگفته پیداست که این اطلاعت به دلیل فاصله فراوان تا تولید نهایی این گوشی توسط اپل تایید یا رد نمی‌شود اما بدر صورت واقعی بودن این اسناد بالاخره می‌توان با اطمینان بیشتر در این دو زمینه سخن گفت.

اطلاعات جدید در مورد آیفون 6s

در این برگه که ابتدا در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و سپس حذف گردید به دو مدل N66 و N71 به ترتیب برای اشاره به آیفون 6S و آی‌فون 6S Plus استفاده شده و علاوه بر وضوح 12 مگاپیکسلی دوربین و 2 گیگابایتی بودن رم، امکان برداشت ویدئوی 4K توسط دوربین اصلی و 5 مگاپیکسلی شدن دوربین دوم بالای صفحه‌نمایش نیز در آن دیده می‌شود. برای اطمینان از موارد اشاره شده در این سند باید حداقل تا ابتدای پاییز امسال و زمان رونمایی از این دو گوشی به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ